moon_sakr

moon_sakr @moon_sakr

عضوة جديدة

دعوة للمصريات ..... خصوصا التاجرات

المشاريع والافكار التجارية الشاملة

السلام عليكم ورحمة الله

أنا منى من مصر ..... وده موضوعى الاول رغم انى متابعة لعالم حواء من زمان:32:..... عجبتنى افكار ومشاريع البنات الحلوات اللى ان شاء الله تدخلهم رزق كتير وتشغل وقتهم كمان :D..... بس اغلبها يناسب السعوديات والخليجيات اكتر :06:
عشان كدة حبيت ان المصريات يتجمعوا ويفكروا ويساعدوا بعض فى المشاريع اللى تنفعنا اكتر واهم حاجة تكون برأس مال معقول وأيضا المنتج يكون مش غالى عشان يبقى مناسب للجميع
يعنى مثلا انا عن نفسى ميهمنيش الماركة ولا السعر غالى جدا عشان اثق فى منتج ما واشتريه ولكن المهم يكون جيد الصنع وسعره معقول وخامته كويسة وهديكم مثال :
ممكن تلاقى فستانين اطفال:04: نفس الشكل والمقاس ومستوردين او مصنوعين من نفس المكان فى محلين مختلفين ويزيد سعر الواحد فيهم عن التانى باكتر من 1000 جنيه بس اسم المحل او المول يخليكى تقولى الغالى احسن :35:مع انهم والله واحد فى كل شىء ....

وللحديث بقية طالما فى العمر بقية.....
36
3K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

moon_sakr
moon_sakr
فينكو يامصريات :icon33::icon33::icon33: فين الردود أنا لسة عندى كلام كتير عاوزة اقوله ولا مش عاوزنى اكمل :44:
ياللا شجعونى
:39:
moon_sakr
moon_sakr
فينكو يامصريات :icon33::icon33::icon33: فين الردود أنا لسة عندى كلام كتير عاوزة اقوله ولا مش عاوزنى اكمل :44: ياللا شجعونى :39:
فينكو يامصريات :icon33::icon33::icon33: فين الردود أنا لسة عندى كلام كتير عاوزة اقوله ولا مش...
up
natally
natally
مش فاهمة يعني انتي بتعرضي بضاعة ولا عايزة شغل ارجو التوضيح
moon_sakr
moon_sakr
ياجماعة انا عاوزة افكار لمشاريع تناسب الطبقة المتوسطة فى مصر واللى هى كبييييييييييييييييرة جدا يعنى مثلا صعب جدا تقنعى مجموعة كبيرة من الناس خصوصا فى المناطق الشعبية انهم يشتروا قميص نوم ب1000 جنيه
ارجو تكون الفكرة وضحت
وانا عندى هدف تانى من الموضوع :26: هقوله لما الاقى منكم تشجيع
moon_sakr
moon_sakr
ياجماعة انا عاوزة افكار لمشاريع تناسب الطبقة المتوسطة فى مصر واللى هى كبييييييييييييييييرة جدا يعنى مثلا صعب جدا تقنعى مجموعة كبيرة من الناس خصوصا فى المناطق الشعبية انهم يشتروا قميص نوم ب1000 جنيه ارجو تكون الفكرة وضحت وانا عندى هدف تانى من الموضوع :26: هقوله لما الاقى منكم تشجيع
ياجماعة انا عاوزة افكار لمشاريع تناسب الطبقة المتوسطة فى مصر واللى هى كبييييييييييييييييرة جدا...
up