عيون محرومه
عيون محرومه
رفع لعيون بنات مصر
Egypty
Egypty
اهلا وسهلا بيكوا جميعا طيب عايزين نحكي كل واحده تقول هيه في الشهر الايه ومشاكل حملها وبتابع عند مين وناويه تولد فين
nadaessam
nadaessam
Egypty Egypty :
اهلا وسهلا بيكوا جميعا طيب عايزين نحكي كل واحده تقول هيه في الشهر الايه ومشاكل حملها وبتابع عند مين وناويه تولد فين
اهلا وسهلا بيكوا جميعا طيب عايزين نحكي كل واحده تقول هيه في الشهر الايه ومشاكل حملها وبتابع عند...
ايووووووووووووه يا بنات

يلا تجمع

انا ندى من مدينه نصر :27:

حامل فى السادس الحمد للة

ودكتورى عبداللطيف سويلم اون شاء الله أولد فى عبدالقادر فهمى
أو كليوبترا لسه مقررتش

حصلى الحمد لله مشكلتين فى حملى بس عدوا على خير الحمد لله هقولكم عيهم بس يالله تعاررررررفففففففففففف
lolookasha
lolookasha
ايووووووووووووه يا بنات يلا تجمع انا ندى من مدينه نصر :27: حامل فى السادس الحمد للة ودكتورى عبداللطيف سويلم اون شاء الله أولد فى عبدالقادر فهمى أو كليوبترا لسه مقررتش حصلى الحمد لله مشكلتين فى حملى بس عدوا على خير الحمد لله هقولكم عيهم بس يالله تعاررررررفففففففففففف
ايووووووووووووه يا بنات يلا تجمع انا ندى من مدينه نصر :27: حامل فى السادس الحمد للة...
بنااااااااااات مصر
والله لكم وحشة...:35:

ايه الأخبار؟؟؟

اه اعرفكم عليا...
انا الآء من القاهرة ساكنة في الرحاب 27 سنة حامل في ثاني بيبي بس دا ثالث حمل ليا..حامل في الثالث وهعمل عملية ربط كمان اسبوعين...
ايه تاني؟ايه تاني؟؟
اه عندي جودي 3 سنين ونص...وتعباني جدا في حملي..
متابعة مع دكتور ايهاب عبد الفتاح وبأذن الله هولد في كيلوباترا لأني ولدت فيها قبل كده وريحتني قوي..
بس كده..
lolookasha
lolookasha
بنااااااااااات مصر والله لكم وحشة...:35: ايه الأخبار؟؟؟ اه اعرفكم عليا... انا الآء من القاهرة ساكنة في الرحاب 27 سنة حامل في ثاني بيبي بس دا ثالث حمل ليا..حامل في الثالث وهعمل عملية ربط كمان اسبوعين... ايه تاني؟ايه تاني؟؟ اه عندي جودي 3 سنين ونص...وتعباني جدا في حملي.. متابعة مع دكتور ايهاب عبد الفتاح وبأذن الله هولد في كيلوباترا لأني ولدت فيها قبل كده وريحتني قوي.. بس كده..
بنااااااااااات مصر والله لكم وحشة...:35: ايه الأخبار؟؟؟ اه اعرفكم عليا... انا الآء من...
اااااااه نسيييييييت
الترجيييييييييييع قارفني ومش عارفة اكل حاجة خالص..
جه عليا وقت كنت برجع فيها المية اللي بشربها..
الدكتور كاتبلي على نافودكسين بس باخد معاه حقن كورتيجين عشان يوقف الترجيع...
نفسي الثالث يخلص بقى عشان ارجع لطبيعتي..
في ايه تاني تاعبني..
بدخل الحمام كتير وصدري بيوجعني..ضهري اوقات يوجعني..
بس كده..