semsem2005
semsem2005
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
مسلمة صباح الخير يا جميل
دون انا صلحت الكتابة
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
الله يسلمك يا مسلمة، منورة يا جميلة

دون، فين مووتي و هبة؟؟؟

و فين ام ابيها و نها و بقية البنات؟؟
don
don
هههههههههههههههههههه، حلوة يا دون!!!! لا انا حاشغل اغنية "ساعات ساعات، باحب مطبخي و اطبخ الحاجات"!!!! أضحك الله سنك يا دون و الله طلعتيني من جو الاخبار الكئيبة ياللا ملكمش حجة خالص اهه صحيح يا دون انا جت لي فكرة و مش عارفة تمشي و الا لا، ينفع اني احمر كمية من لسان العصفور و كمية من الشعرية و اقسمهم اكلات و احطهم في اكياس و في الفريزر على اساس اني اطلعها يا دوب احط الشوربة و الملح و الفلفل و الصلصة و اقلب قبل الفطار؟؟ اصل احنا من اكلة الشوربة بشكل رهيب و احيانا باعمل حلة كبيرة بس ليومين بس و بارجع اعمل تاني، يعني مش اقل من 3 او 4 مرات في الاسبوع. قوليلي رأيك يا قمر
هههههههههههههههههههه، حلوة يا دون!!!! لا انا حاشغل اغنية "ساعات ساعات، باحب مطبخي و اطبخ...
الفخفخينا
تفاحه مقطعه
برتقاله مقطعه
مانجايا مقطعه
كمثرى مقطعة
موز مقطع
فراوله طازه مقطعه لنصين
شمام مقطع
نص كوب عصير كوكتيل
ا يس كريم بالفانيليا
ملعقتين قشطة
الطـريقــة :
قطعى الفواكه بنفس الحجم قطع صغيرة او متوسطة
ضعي جميع الفواكه مع بعض او ضعى كل نوع من الفاكهة لوحدة يعنى طبقة من المانجا
فوقها طبقة من الموز ثم طبقة من التفاح وهكزا
في كاس كبير وطويل ثم ضعى ملعقتين من الايس كريم
ثم ضعي طبقة من الفواكه
ثم صبي عليه شويةعصير ثم ضعي القشطه ثم طبقةمن الفواكه
ثم شوية عصير
ثم الايس كريم ويزين بوحدات من الفراوله وممكن رشة مكسرات
ويقدم معه ( الشاليمون )
وبالهنا والشفا
ronii
ronii
يا صباح الخير عليكم كلكم وحشتونيييييييييييييييييييييييييييييييييييي كتير جدا جدا نوووودى حبيبتى صباح الفل و سلامه أخوكى ألف سلامه و طهور ان شاء الله دندووووون وحشتينى و صباح الفل عليكى سمسمه و أم ياسمين و كل البنات أحلى صباح عليكم يا أم ياسمين لما ياسمين فى أولى إبتدائى و بتآخد فرنساوى و انجليزى و علوم طيب فى ثانوى هتآخد ايه؟ ربنا يقويكى والله دة الأطفال فى السن دة يدوبك يآخدوا ألعاب كفايه عليهم
يا صباح الخير عليكم كلكم وحشتونيييييييييييييييييييييييييييييييييييي كتير جدا جدا نوووودى حبيبتى...
صباااااح الخييييير يا احي بنات عاملين ايه؟؟
انا اتثبت يا جدعااااااااان موضوعي اتثبت
egypt-jasica
egypt-jasica
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
اهلا يا مسلمة ازيك

دندون متنسيش تقوليلى على دقية الكرنب وسلطة القرع