فيروس الكبد

الصحة واللياقة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يابنات ايش اعراض فيروسات الكبد الخامله ابغى اعرفها
الله يسعدكم ردو
15
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

مصر الكنانة
مصر الكنانة
أمي كانت تعاني من فيروس سي وتعالج باسوفالدي كانت تشتكي من الإرهاق والخمول والتعب وساعات غثيات ربنا يشفي كل مريض
النرجس النرجس12
النرجس النرجس12
سبحان الله وبحمده ,, سبحان الله العظيم
ياهناي فيك.
ياهناي فيك.
مصر الكنافة اختي عندها المرض وتعالج الحين باسوفالدي لها شهر وسوت تحليل قالوا سلبي وماعاد موجود بس خايفين تجيها انتكاسه بعد الكورس مايخلص .. امك لها كم تعالج عنه ... ويالنرجس الفيروس أنواع اي نوع تسالين ...
مصر الكنانة
مصر الكنانة
مصر الكنافة اختي عندها المرض وتعالج الحين باسوفالدي لها شهر وسوت تحليل قالوا سلبي وماعاد موجود بس خايفين تجيها انتكاسه بعد الكورس مايخلص .. امك لها كم تعالج عنه ... ويالنرجس الفيروس أنواع اي نوع تسالين ...
مصر الكنافة اختي عندها المرض وتعالج الحين باسوفالدي لها شهر وسوت تحليل قالوا سلبي وماعاد موجود بس...
لأ متخافيش إن شاء الله خير امي تعالجت 3 شهور باسوفالدي ومعاه حقن الإنترفيرون ومعاه كمان نوع تالت مش فاكرة اسمه بالظبط وبعدين عملت تحليل طلع سلبي والحمدلله بس لازم متابعة كمان شهرين بالتحاليل عشان يقدروا يتأكدوا إن الفيروس انتهي نهائي ومفيش انتكاسة هتحصل يعني الشهر دة هتعمل كمان تحليل والشهر الجاي ليها كمان تحليل ولو طلعت التحاليل دي سلبية زي التحليل اللي فات يبقي كدة الحمدلله شفاء تام بإذن الله
مصر الكنانة
مصر الكنانة
الطب تطور جدا والمرض ولله الحمد بقي ليه علاج فعال اسمه السوفالدي وظهرت أنواع تانية غيره أقوي منه يعني كورس السوفالدي مع عقار الانتر فيرون 3 شهور بإذن الله ومن غير الانتر فيرون المرضي عندنا بياخدوه 6 شهور لكن في أدوية تانية نزلت جديد دلوقتي أحدث منه بس من نفس الشركة المنتجة الشفاء يحدث بعد شهر واحد وشهرين أدخلي علي جوجل وابحثي عن اسم العلاج ملايين المصريين تعالجوا بإذن الله من المرض قولي لخالك علي العلاج