*ياسمينة*
*ياسمينة*
أم عزيزان الفنانة:

شكرااااا على التشجيع.. بالنسبة للقطعة الزجاجة هيا باب لدولاب صغير في الحمام ... هههههه عارفة إن الصورة ملهاش علاقة .. بس أنا كنت عايزة أجرب على أي حاجة :42:

القطعة الأولى بعد ما جفت تماما التحديد بينشال بسهولة بأظافرك.. والألوان محتاجة موس حلاقة عشان تتشال.. وأنا مكانش عندي قعدت أحاول بكل ما هو حاد عندي في البيت.. وفي الآخر شلت البقايا بسلك المواعين :23: بس الناعم مش الخشن

بالنسبة للأدوات .. اشتريت ألوان زجاج.. ومحدد أسود .. وفرشاة رفيعة وتانية تخينة.. وكربون عشان لو حبيت أرسم على المرايات.. وبس :)
مجرد ما تروحي المكتبة بتسأليه فين ألوان الزجاج بيدلك عليها وتختاري الألوان إللي إنت عايزاها..

ويللا انزلي هاتي العدة وورينا الإبداع.. المنافسة بتخلي الواحد يتحمس أكتر ويطلع كل إللي عنده ..

:26:

***لتين*** :

كل عام وإنت بخير عزيزتي .. وينعاد عليك بالصحة والعافية يا رب ..

شكرا على الملاحظة .. هو بصراحة التحكم في المحدد كان أصعب حاجة.. يعني أنا كنت متخيلة إن الموضوع حيطلع اسهل من كده بكتير .. بس أهو .. قدر الله وما شاء فعل.. وإن شاء الله لما أتقن التحديد ححاول أرفع الخطوط ..

وشكرا :26:

وردة الصحراء :

إحنا المفروض نقول لا يأس مع الحياة .. ولا أشغال يدوية مع اليأس :42:

أنا بصراحة نفسي أرسم على الحرير كماااان... ونفسي أعمل حاجات كتييير .. بس واحدة واحدة.. عشان متشتتش وفي الآخر معرفش أتقن حاجة..

وشكرا على التشجيع :26:
والأفكار الحلووووة.. حلوة جدا أول صورة.. والعلبة إللي عليها وردة.. شغل متقن صحيح :23:

رسال:

كنت مستنية رأيك إنت بالذات .. شكرا على المدح .. بس يا ريت لو فيها عيوب تقوليها .. عشان أحاول أتجنبها.. أو أعرف طريقتها الصحيحة :)
*ياسمينة*
*ياسمينة*
أسماء الله يسلمك يا رب .. وعندي أمل إن إللي جاي يكون أحسن فعلا .. :)

فطومة : شكرا ليكي .. والحمد لله على كل شيء.. :27:
ام عزيزان
ام عزيزان
عفروته المشكله ماعندي شي زجاجي بالبيييييييت كله مراااااايااااااااا

الا زجاج الدرايش يعني النوافذ ههههههههههه اقلبها لوحات برايج؟؟

:17:
*ياسمينة*
*ياسمينة*
عندك براويز.؟؟ ممكن ترسمي على زجاج البرواز .. ولو طلعت الرسمة حلوة تحطي بس صفحة بيضا ورا أو حتى تكون من غير خلفية وتعلقيها على الحيط..

بالنسبة للشبابيك فكرت فيها بس قلت لما أحترف أحسن :42:
ام عزيزان
ام عزيزان
عفروته مره شفت برنامج للرسم على الزجاج

في رسمات كثيره وباترونات كبر النوافذ بس مادري وينه خليني ادوره واجيبه

وممكن تعدلين فيه وتنسقين على كيفج بالرسمه

وهو في رسومات كثيره

:26: