دموع الورد**
دموع الورد**
female female :
ممكن اشترك معاكي لو هتعملوها بجد انا موافقة اشترك معاكي و في انتظار الباقي و في انتظار التعليمات والله المستعان
ممكن اشترك معاكي لو هتعملوها بجد انا موافقة اشترك معاكي و في انتظار الباقي و في انتظار...
اهلا بيكى معانا واكيد طبعا احنا حنعملها بجد انا حضمك للفريق الاحمر
دموع الورد**
دموع الورد**
وانا بعد اشترك معكم بس عسى ما ينغلق الموضوع طيب كم عدد الأعضاء من كل فريق ؟؟؟ انا وزني 67.2 طولي 158 متزوجة وزني المثالي 56 بحاجه انزل 11 كيلو من وزني نظامي زي ما ذكرتي فوق بس رقص ما اعتقد لاني ما اعرف ارقص بس ممكن استبدلها بتمارين ابرويك تقبلوني او لا ؟؟؟
وانا بعد اشترك معكم بس عسى ما ينغلق الموضوع طيب كم عدد الأعضاء من كل فريق ؟؟؟ انا وزني...
انشاء الله ما ينغلق واهلا بيكى معانا وانا حضعك فى الفريق الازرق
دموع الورد**
دموع الورد**
سبقناكم حنا العصاقيل وبدينا من يوم الاثنين اللي هو امس ادعولنا الله يوفقنا موضوعنا اسمه (الرابح الاكبر) انتم خلوه ( الخاسر الاكبر) يالله همتكم والله معكم
سبقناكم حنا العصاقيل وبدينا من يوم الاثنين اللي هو امس ادعولنا الله يوفقنا موضوعنا...
اه لو ينفع نتبرعلكم بكل الوزن الى عايزين ننقصه بس يالله محدش راضى على حاله يا رب سمنهم ونحفنا يا رب على فكره انا كنت بفكر فى الموضوع ده من الاول بس لما لقيتكم عملتوه اتشجعت وقولت اعمله انا كمان
دموع الورد**
دموع الورد**
آنا معاكم سجلوني خلااااص ابي اكون عضوة باالفريق الازرق ... وزني حاليا 98 انشالله ليوم السبت يتغير .. :) يالله همتكم يابناااااات انزين يصير اصير قائدة الفريق الازرق .. دام محد سبقني للمنصب .. يالله خلوني القااائد اذا يصير يعني ... :30: ....
آنا معاكم سجلوني خلااااص ابي اكون عضوة باالفريق الازرق ... وزني حاليا 98 انشالله ليوم...
اهلا بيكى يا عيون الكلام خلاص انتى من دلوقتى قائده الفريق الازرق ويارب تنحفى وتوصلى للوزن الى انتى عايزاه قبل خطوبتك وتكون زى القمر في الفستان
دموع الورد**
دموع الورد**
الفريق الازرق:
القائده:عيون الكلام
العضوه الاولى :امولتى