zuba
zuba
الله يوفقك ويعطيك العااااافيه
الداعية*
الداعية*
اي صحيح بنات من شنو
جوجا البندقة
جوجا البندقة
لمار بسبب الضغط لا هى وراثة او ملهاش سبب بس هى خطرة مع وجود ضغط عالى وانا عندى ضغط عالى والدكتور حظرنى انى لازم اظبط ضغطى لأن الى بيحصل دة ان الأوردة ضعيفة فبتنفجر مع الحركة الكتيير او شغل البيت مابلك الى ضغطها عالى هايزود المشكة وممكن ان يكون فى مكان خطر لاقدر الله
واعطانى دواء اسمة دافلن 500 بس انا مكتبتوش فى الأول عشان قولت الفيتامين ما منة ضرر فالى متأكدة ان جسمها بيزرق من غير خبط وبتحس بوجع فى رجليها من الوقوف كتيير تاخدة ههو دواء مافهوش مشكلة اوى بس انا محبس اسبب لأى حد ازى
dala3hawaa
dala3hawaa
لمار بسبب الضغط لا هى وراثة او ملهاش سبب بس هى خطرة مع وجود ضغط عالى وانا عندى ضغط عالى والدكتور حظرنى انى لازم اظبط ضغطى لأن الى بيحصل دة ان الأوردة ضعيفة فبتنفجر مع الحركة الكتيير او شغل البيت مابلك الى ضغطها عالى هايزود المشكة وممكن ان يكون فى مكان خطر لاقدر الله واعطانى دواء اسمة دافلن 500 بس انا مكتبتوش فى الأول عشان قولت الفيتامين ما منة ضرر فالى متأكدة ان جسمها بيزرق من غير خبط وبتحس بوجع فى رجليها من الوقوف كتيير تاخدة ههو دواء مافهوش مشكلة اوى بس انا محبس اسبب لأى حد ازى
لمار بسبب الضغط لا هى وراثة او ملهاش سبب بس هى خطرة مع وجود ضغط عالى وانا عندى ضغط عالى والدكتور...
مشكوره حبيبتى :26:
صفووءة
صفووءة
مشكوووووووووووورة
انا عندي نفس المشكلة لكن ما عندي ضغط مرتفع بالعكس دايما منخفض.