بنــــــــــــــــــــــــات الله يوفقكم طمنوني مرررة قلقانة ... فقدنا الامان ..

الملتقى العام

السلام عليكم والرحمة ...
بنات انا حاسة بالخوووف من بكرة جداا من احداث مصر ابغى اسمع كلمة تهديني كل شوية اكلم اي احد اقوله بتخلص بنرجع نمارس حياتنا الطبيعية جيت عليكم هدئوا من روعي انا قلقانة اوي اوي اوي بجد جوايا احساس مش عارفة اوصفه حاسة قلبي وعقلي وقفه من التفكير طمنوني ..
بجــد كفاية الله يخليكم كفاية ابوس ايديكم كفاية ارحمــــــــــونا احنا بجد تعبنا اوي اوي اوي ابعتتوا لكل الشباب اللي بتحبكم وبتثق فيكم قوليلهم انه مفيش اي جمعات تانية فيه جمعات تصليح بس وننزل جماعة مع بعض نكنس ندهن نجدد لكن مظاهرات تاني لا لا لا ارجوكم وقفوا الصور اللي بتنزل دي متشتحنوش الناس... اكتر تعبنا بجد احنا لا مؤيدين ولامعارضين احنا مصريين ويهمنا مصلحة مصر ندي فرصة لكل الي اكلموا ده ربنا بيغفر انتوا يابشر مبتغفرووش الله يخليكم لاخر مرة بطلب منكم تمدوا ايد المساعدةة والعون تخاطبوا الشباب باسلوبكم الراقي جداا ..اعتبروا اللي بققوله طلب رجاء زي متعتبروا بس نوصل لنتيجة مش معقول بعد متحدنا وعملنا مقاوماة شعبية في كل مكان نتفرق تاني بالشكل ده ونموت في بعض مصلحتنا واحدة نحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمي بعض.. دفعنا التمن غالي اوي اوي اوي راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااح الامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــان ...:44::44::44:
26
2K

هذا الموضوع مغلق.

أجـــــــنـدة
الله يفرج كربكم يعلم الله اننا معكم بقلوبنا ودعائنا اسأل الله ان يرفع هذا البلاء
وردالجورري
وردالجورري
كان الله بعونكم

لااستبعد صهاينه والامريكان هم سبب

والعميل البرادعي دمر العراق والان بيدمر مصر

اصبروا يااهل مصر على حسني فقط شهور ثم يرحل

الله يعينكم
وردالجورري
وردالجورري
الله يفرج كربكم يعلم الله اننا معكم بقلوبنا ودعائنا اسأل الله ان يرفع هذا البلاء
جويرية الاسلام
والله احنا صبرانين ورضينا مش عارفة في ايه يارب يارب يارب افرجها علينا اللي بيحصل اكبر من احتمالنا يارب يارب يارب
$boood$
$boood$
الجاوا الله بالدعاء والصلاة
والله ان قلوبنا معكم
اللهم انصر اخواننا في مصر ووحد كلمتهم وانصرهم على من عادهم
اللهم كن لهم عونا اللهم احقن دمائهم وفرج همهم ووحد صفهم
اللهم آآآآآآآآآآآآآآآآآآمين