*درة البحر*
*درة البحر*
صحيح كلامك يا عسولة وهذا من شروط رجيم حسين دشتى وأنا أظيف معاك أختى أول 4 أسابيع حلويات لا نشويات لا لأن الجسم يحرق السكريات اللى فى الجسم ولما مايلقى يحرق الكربوهيدرات واذا خلص منها و ما لقى من السكريات والكربوهيدررات يبدأ يحرق الدهون اللى فى الجسم علشان كذا أكلى جميع الأجبان كاملة الدسم جميع اللحوم المشوية والمسلوقة والبيض الأمليت والمقلى والمسلوق والسلطات بس قللى من الخس لأنه فيه نسبة كربوهيدرات والمايونيز والصلصلات الفرنسية والدايت بيبسى لأنه صفر من الكربوهيدرات وممنوع جميع العصاير والفاكهه بالعربى اى شىء فيه سكر والخبز والرز المعكرونيه والدومى ولا أسمر ولا أبيض وأشربى الشاى الأخضر بسكر اصطناعى وبدونه أحسن مع المشى كل نص ساعة وشوفى جسمك بعد 4أسابيع دلع بس لازم تلتزمين بكل شى قلته لك واى سؤال أنا حاضره وطبعا كلامى عن تجربه وأنا الحين اتدلع بجسمى لأن تعبى ماراح هدر
jolls
jolls
صحيح كلامك يا عسولة وهذا من شروط رجيم حسين دشتى وأنا أظيف معاك أختى أول 4 أسابيع حلويات لا نشويات لا لأن الجسم يحرق السكريات اللى فى الجسم ولما مايلقى يحرق الكربوهيدرات واذا خلص منها و ما لقى من السكريات والكربوهيدررات يبدأ يحرق الدهون اللى فى الجسم علشان كذا أكلى جميع الأجبان كاملة الدسم جميع اللحوم المشوية والمسلوقة والبيض الأمليت والمقلى والمسلوق والسلطات بس قللى من الخس لأنه فيه نسبة كربوهيدرات والمايونيز والصلصلات الفرنسية والدايت بيبسى لأنه صفر من الكربوهيدرات وممنوع جميع العصاير والفاكهه بالعربى اى شىء فيه سكر والخبز والرز المعكرونيه والدومى ولا أسمر ولا أبيض وأشربى الشاى الأخضر بسكر اصطناعى وبدونه أحسن مع المشى كل نص ساعة وشوفى جسمك بعد 4أسابيع دلع بس لازم تلتزمين بكل شى قلته لك واى سؤال أنا حاضره وطبعا كلامى عن تجربه وأنا الحين اتدلع بجسمى لأن تعبى ماراح هدر
صحيح كلامك يا عسولة وهذا من شروط رجيم حسين دشتى وأنا أظيف معاك أختى أول 4 أسابيع حلويات لا نشويات...
كلامج كله مضبوط اختي و صج كل اللي اتبعو رجيم دشتي متدلعين على الآخر ^^

و ازيد على كلامج بعد لازم نسوي برنامج للعنايه بالشعر و البشره و نكثر شرب الماي :27:
دودا الأمورة
دودا الأمورة
مشكوووووووووووووووووووورين كلكم على تشريفكم وانكم اتفضلتو ورديتو علي

والي فهمته من اختي ام مصبح وجولز انه احسن الرجيمات رجيم دشتي
بأدور الموضوع واقراه من اوله لآخره بس ممكن سؤال للي جربوه ما رجعت اوزانكم مثل قبل
*درة البحر*
*درة البحر*
اهلا أختى نورهان راح أرسلك على الخاص الطريقة بس قولى لى كم وزنك والطول وأنا حاضره يالغالية
اهلا أختى نورهان راح أرسلك على الخاص الطريقة بس قولى لى كم وزنك والطول وأنا حاضره يالغالية
رجيم دشتى أربعة مراحل فقط وتوصلين الى الوزن المناسب وراح تستانسين بالجسم الرشيق دائمة ان شاء الله بس لما توقفين عن خسارة الوزن تماما راح تنفتح شهيتك للطعام وعلشان كذا لازم تتبعين برنامج صيانة العمر بمعرفة كمية الكربوهيدرات اللى تؤثرفى وزنك و شنو الكمية المناسبه لك وراح تتحكمين بنفسك وتحافظين على جسمك بشكل دائم باذن الله :)
دودا الأمورة
دودا الأمورة
أم مصبح الغالية ألف شكر ولما ارجع من السفر راح اعمل رجيم دشتي ان شاءالله

على فكرة صرت ما استغنى عنكم حتى لما اسافر اخذ اللاب توب عشان ما تنقطع اخباركم وتفوتني مواضيعكم الحلوة.........