mamazozo
mamazozo
انتظروني اصور لكم وانزل صور غداي
مثل كل البشر
مثل كل البشر
الله يرفع من قدرك......

الله يعافيك ولا بد من التفاعل للافادة والاستفاده

هلا والله ننتظرطريقتك:time:

ننتظر غداك بس نبي نتغدى معك ممكن هههه عليك بألف عافيه
مثل كل البشر
مثل كل البشر
موضوعك حلو اوى بصي يا ستي انا بحب اعمل اكل البيت كله ياكل منه وانا طبعا عشان لااشعر اني مختلفة بس بخفف في الباقي المهم طبقي هوا صنية خضار مشكل بالفراخ المكونات فرخة مقطعة اربع قطع وممكن تشيلي الجلد لتخفيض الدهون كوسة - فصوليا - جزر - بسلة - بطاطس يعني الخضار المتوفر عندك وبالنسبة للبطاطس (البطاطا) واحدة بس لتقليل النشويات تخلطيهم علي بعض وتبشرى عليهم 2 بصلة - 3طماطم برضة مبشورة وبتخلطيهم جميعا وتضيفي عليهم ملح - فلفل اسود - رشة بهارات - رشة قرفة وتخلطيهم جميعا ومعهم الفراخ المقطعة وتضعيهم في صنية وتدخليهم الفرن وضيفي كوب ماء ولا تضيفي اى نوع من السمن او الزيت لان الفراخ بتكون فيها دهون وضعيها في الفرن ولما تستوى افتحي الشوية شوية عشان الفراخ تتحمر وبتطلع حلوة جدا ممكن كل البيت ياكلو منها وسعراتها قليلة ومعها طبق سلطة + 3 ملاعق أرز وبتاكلي وتشبعي وبالهنا والشفا
موضوعك حلو اوى بصي يا ستي انا بحب اعمل اكل البيت كله ياكل منه وانا طبعا عشان لااشعر اني مختلفة...
واو طريقتك حلوه وشهيه بسويه اليوم غدى ....ترى انا بأمريكا نرجو مراعاة فارق التوقيت......
سحايب حب
سحايب حب
انا لما اشتهي الحلى وقت الرجيم اجيب علبة زبادي واخلط معه سكر تروبيكانا ونهكة الفراوله السائله يطلع مثل زادي الفراوله تماااااااااااااااما
ضحكتي صداها دمعتي
ماشااااااء الله عليكي ياقلبي فكرتك مرة خطيرة

ااااااااااااااب