وداعا للسمنه للابد بدون ريجيما قاسيه او اعشاب تسد النفس او تمرينات غريبه ومرهقه وبدون

الصحة واللياقة

وداعا للسمنه وللابد وبدون رجيمات قاسيه اواعشاب تسد النفس او تمرينات غريبه ومرهقه.........

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته....:26:
اهلا وسهلا بيكم يا احلى بنات فى احلى منتدى سلامتكم جميعا من الهم اللى اسمه السمنه المهم مش هطول عليكم وادخل فى الموضوع على طول.....
من كام يوم كده كنت فى زياره لمعمل البرج للتحاليل الطبيه بعد الشر عنكم جميعا ولاقيت هناك اعلان عن انهم بيقدموا خدمه جديده للتخسيس بطريقه متطوره من غير جراحه او نظام ريجيم قاسى او اعشاب تسد النفس او تمرينات رياضيه عجيبه وغريبه وتكسر العظم ولا تصغير المعده او احزمه لشد البطن وغيره وغيييييييييييييره من الحاجات اللى بنسمع عنها كل يوم
لا النظام ده مفيهوش اى حاجه من دى بس كل الحكايه بيتحكمو فى الوزن عن طريق بصمه الدم وبدون اى اضرار جانبيه ومره واحده وتودعوا السمنه للابد وما راح ترجع تانى ابدا حتى لو فضلتوا تكلوا طول الليل والنهار من غير حرمان من اصناف اكل معينه وبلاخص اللى الكل بيحبها ......
وهو ده الموضوع باختصار وعلشان ابقى جاوبت عن كل اللى الاسئله اللى نفسكم تسالوها زى مثلا
1-انتى جربتى الطريقه دى واد ايه كان وزنك وصار هالحين كام؟
2-فين بيكون هالمعمل للى ما يعرف مكانه؟
والاجابه : انا الحقيقه مجربتش الطريقه دى مش لانها مش عجبانى او خايفه منها بس لان انا للاسف
نحيفه :11: :44: ولما سمعت عنها قلت يمكن تفيد حد غيرى وينوبنى سوابه واسالوا وجربوا بنفسكم ولوعجبتكم ما تنسونى بالدعوات ان ربنا ينولنى اللى فى بالى ويحقق لى اللى بتمناه ان شاء الله دعواتكم يا بنات معايا.... اميييييين يارب العالمين. والمعمل ده موجود فى
ممنوع وضع الارقام والعناوين في المنتدى
وسلامتكم يا حبايب ويا ريت تبقوا تقولولى رايكم فى الموضوع
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
13
5K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

ابتسامة يأس
ابتسامة يأس
حلوه ريجيماتهم بس حرماااااااان:26:
توته توته
توته توته
حبيبتى بسمه :26::27: ياس ما فيها ريجيمات ولا اى حاجه من دى خالص انت سالتى ولا بتخمنى:cook::34:
FTOOMA
FTOOMA
توته توته مشكوره حبيبتي,,
بس هذا من اطلعه بالكويت عااد اقعد ادورررر :D
الكسل مايسوي مالي خلق
honey_lipes
honey_lipes
:17:
مآذن
مآذن
أختِ توتة توتة..معليش حبيبتي..بس حبيت احذرك و الاخوات من هذه الطريقة ..لأنها بالفعل دجل .
واماكنك تسألي اي طبيب متخصص موثوق..لأني قريت موضوع لاستشاري متخصص بالتغذية ينفي صحة هذه النظرية .