عاشقة الشلال79
اختى المغتربة ان شاء الله ترجعين بالسلامة
ابغى مساعدتك انا حاسافر لليستر فى شهر تسعة المقبل و اريد معلومات عن goscote houseوعن ليستر عموما
حوريه على الارض
ما عندي فكره صرااحه بس قلت لازم ارد و ان شاء الله البنات رايح يفيدونك وماراح يقصرون معاك
ظِلال الانوثة
مساء الخير

موية الورد قيمتها باوند وشوي رخيصه وحلوه لكن للاسف مالقيت لها صوره

بالنسبه للعطور الاول

DIOR MIDNIGHT CHARM سعره 50مل بـ 35

الثاني

JUICY COUTURE اخذت 50 مل بـ 30 باوند

الثالث

Diesel اخذته طقم كامل بـ46 باوند

اللي من نكست الصغير بـ5 باوند والكبير بـ 10 باوند
المغتربه 2009
المغتربه 2009
طلا ل الانوثه جزاكي الله خير
من جد ماقصرتي
والباقين بعد

تسلموووووووووووووووووووووووون
اش اسم عطورات نكست الحلوه والمركزه
up2me
up2me
كتبت رد وطار والله قهر
مبروك على الرجوع وعقبالنا يارب
شوفى الملابس روحي الاوت لنت فيه ملابس ماركات حلوه قضى منها حتى للعيد كمان
التشققات مالها حل لا فى بريطانيا ولا اي مكان فىبايو اويل فى بريطانيا وسعره ارخص من السعوديه بس ماجاب معايه نتجه

كريماتومكياج كله بالسعوديه اغلب الماركات البريطانيه فى بالسعوديه بس ميزه الى هنااذا كنتى بتحظري التخفيضات فتخفيضاتهم رهيبه ممكن تشتري بنطلونين بقيمه واحد

بس الاشياء الى تندمي اذا ماسويتها الذكري اتمشي فى بريطانيا واتصوري وصوري الاماكن وحطيها فى سى دي اكتبيه عليه ذكريات لاتنسى وجيبى تذكاات لاماكن شوكلاتات غربيه كت كات ابو قصدير وفيه شكولاتات فى مطارهثروربس ديه حتخلص

زوري حديقه البط واكليهم تري ماعندنا بالسعوديه تري متعه ولاتنسى الصور ايوة صوري البيت الى كنتىساكنه فيه وبعدين تشوفيها انتى واولادك وتفرجي اهلك واحفادك

وبراي مارك قضى منه اشياء بييت حلوه وغربيه باختصار استغلى التخفيضات احنا كل شئ موجود بالسعوديه بس ميزه هنا اذا سو تخفيضات سومنجد حتى المكياج لقيتى عروضات اشتري ارخص منالسعوديه

فى النهيه اتصرفي كانك سائحه وبزوري بريطانيا اولمه اعتقد عشان احنا مقيمين فاحيانا جينا كسل مو زى السفر والسياحه

ولاتشتتى نفسك رتبي افكارك بورقه وقلم وموفقه ان شاء الله