Noody30
Noody30
أنا حاكتبه يا دون!!!!!

تروحي السوبر ماركت، حتلاقي الستنادات فيها انواع كتيرة ادامك. هاتي اوليه لان طعمه لذيذ، او عندك التاني ابو فواكه اسمه ايه؟؟؟ و الله نسيت اسمه!!!

المهم خديه و روحي حاسبي و بعدين كليه و تصبحي على خير :)

بدل ما تضربيني يا دون انا حاقولك اللي فاكرة ماما كانت بتعمله بس بدون ذكر مقادير، حاسيبهالك انتي

بنجيب زبادي و نقلبه مع اللبن و بعدين نحطه في اكواب او سلطانيات و نحطها في صينية و بعدين ندفي الفرن- مش نسخنه اوي- و نحط الصينية في الفرن و لما يخمر و يمسك نفسه ندخله التلاجة >>>>> يا رب اكون افتكرت صح!!!!
Noody30
Noody30
طيب هبة بتدور لنا على يخت، بس ممكن افهم مووتي و ميرو فين؟؟ ياللا تعالوا اكتبوا حاجة للسحور، انا كتمت نفسكم بالفول و الا ايه؟؟!!!
don
don
بقى نروح نشترية وتصبحوا على خير...............وانتى من اهله يا نودى حد يابنات يكتب الزبادى العملية وسعت فى دماغى
موتى وميرو يا سيتى راحوا معاها ميرو حتخلص الاجراءات القانونية بتاعة الشراء وموتى علشان لو حصل اى خناقة تصفرلنا..................يا موتى يلا بدل ما نفتح الجزء الخامس من وراكى
la rosa
la rosa
انا اللى اعرفه عن المجدرة ان بنحمر البصلة فى زيت عادى للرز وبنكون غاسلين رز وعدس مع بعض ونحط ميه على قدهم مع بعض كاننا بنطبخ رز عادى واول ما المية تغلى حطى الرزبالعدس وتسويه عادى خالص
وعند الغرف تكونى حمرى بصل فى زيت غزير كانك بتعملى بصل للكشرى المصرى العادى
ده اللى اعرفه عنها يادون لانى معملتهاش غير مرة واحده واى تعليق قوليه عشان تزبطها رانيا
spanishflower
spanishflower
طيب هبة بتدور لنا على يخت، بس ممكن افهم مووتي و ميرو فين؟؟ ياللا تعالوا اكتبوا حاجة للسحور، انا كتمت نفسكم بالفول و الا ايه؟؟!!!
طيب هبة بتدور لنا على يخت، بس ممكن افهم مووتي و ميرو فين؟؟ ياللا تعالوا اكتبوا حاجة للسحور، انا...
ازيك يا دوندون
ميرسي علي الكشري يا جميل بس معلش طلع معجن مني؟:( انا اعتقد انه علشان اتسلق مع اني و الله سلقته دقيقتين بس هو بعد ما اتنقع كان طري خالص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا مش عارفه ايه المجدره اللي قلتي عليها يا لاروز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا ممكن اكتب الزبادي بتاعي
الزبادي
ا كيلو لبن حليب و ندفيه
ا كوب زبادي
نحط الزبادي علي اللبن و نقلب كويس قوي و بعدين نحطه في اكواب الزبادي و نكون مسخنين الفرن و نطفيه و نحط الزبادي في صينيه و في الفرن حوالي 6 ساعات
و بالهنااااااااااااااااااا