tamatiaa
tamatiaa
مبروك الصفحة الجديدة يا بنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات ماشاء الله :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28:
miro
miro
طيب هبة بتدور لنا على يخت، بس ممكن افهم مووتي و ميرو فين؟؟ ياللا تعالوا اكتبوا حاجة للسحور، انا كتمت نفسكم بالفول و الا ايه؟؟!!!
طيب هبة بتدور لنا على يخت، بس ممكن افهم مووتي و ميرو فين؟؟ ياللا تعالوا اكتبوا حاجة للسحور، انا...
ايه ده صباح الخير مين بينادي
اه حضرات السادة المستشارين هه لا الظاهر اني نايمة احنا مش في المحكمة معلش اصلي بحلم طوول عمري اني ابقى محامية ولما حققت الحلم فضل مع ايقاف التنفيذ
يلا مش مهم

المهم اني عندي طريقة للبيض مع الخضار بيبقى طعمة زي البيتزا

نضرب البيض كويس وفي الطاسة مع شوية زيت زيتون وعلى نار هادية ونقطع عليهم قطع صغيرة من الطمام والبصل والفلفل الرومي والزيتون المخلل وطبعا الملح والفلفل لغاية لما يستوي وبالهنا والشفا :D :27:
don
don
تسلم الايادى يا لاروز وتسلم الايادى على الزبادى يا رانيا ويا اهلا اهلا يا تماتيا شكلك بيستعد للاجازة مش لرمضان يا تماتيا.الله يبارك فيكى وبالنسبة للعدس الاسود يا رانيا بيختلف عن بعضة فى درجة السوى يعنى اللى حبته كبيرة برضة غير اللى حبته صغيرة ولو تاخدى بالك وانت كتباة قلت انك بتسوية نص سوى وهو بيكمل سواة مع الارز
وبالنسبة لطريقة لاروز مظبوطة يا رانيا وكنا كتبنها قبل كدة تحت عنوان كشرى العدس بجبة ومقدار العدس والارز يا لاروز بيكونو زى بعض يعنى كوب عدس وكوب ارز و بصلتين ...عايزة ابعتهالك على الخاص يا رانيا ولا فهمتى من لاروز ؟؟؟
Noody30
Noody30
صباح الفل يا رانيا، متهيألي مكنش مفروض تنقعي العدس لان هو مش بياخد وقت كتير في سواه و من الحاجات اللي بتتسلق بسهولة، و يمكن كمان زودتي العقد بتاع الكشري و عشان كده عجن

اهلا يا ميرو، تسلم ايديكي على بيتزا البيض، فكرتني بالشكشوكة شوية، بس قوليلي انتي مش بتقلبيها في بعضها؟؟ يعني بتسيبي الخضار و البيض يستووا عالهادي؟؟

مبروك الصفحة الجديدة علينا كلنا يا تماتيا، دون مخصصة الجزء ده لرمضان كل سنة و انتوا طيبين ياللا اللي عنده اي حاجة مخصوصة لرمضان يتفضل يا بنات بعد اذن دندونة
don
don
يا سلام يا ميرو دايما كدة داخله بخيرك ...بتحرجينا والله ..يا احلالالالالالالالام تعالى عشان تفطرى ميرو جابتلك فطار حلو وسهل تسلم الايادى يا ميرو وحتبقى جميله على السحور برضة