semsem2005
semsem2005
يا ترى يا دون يا جميل ممكن تبعتلى تلخيص الأجزاء السابقة لوعندك
Noody30
Noody30
طيب يا فطومة حلو اوي، يبقى انا كده عرفت المرة الجاية انتي و وسام حتاخدوني على فين، يبقى اول مكان نروحه ان شاء الله يبقى كراكرز عشان ميفوتنيش حاجة، صح يا ويسا؟؟

يا جماعة محدش قال اي تعليق عالعرقسوس ليه؟؟؟ هو محدش فيكم بيحبه و الا ايه؟؟؟

يا سمسم، استني لان التلخيص بتاع الاجزاء كلها لسه بيتعمل و ان شاء الله حينزل قريبا، اصبروا شوية يا بنات دي مووتي مجهزة لكم مفاجأت حلوة هي و دندونة
don
don
ام ابيها انا مش قادرة انطق واقول حاجة لاتك سبقتى بالكلام وقلتى انك حامل وتعبانة بس انا من رأيى نقسم البلد نصين يعنى ولا سندوتشات ولا عزومة كبيرة اية رأيك طالما الراجل لو عصرناة حيخر سندوتشات ....انا مكسوفة اقولك المفروض نعمل عزومة صغيرة واشتغلى وانتى قاعدة وتعملى انواع سهاة فى العمايل
أم أبيها74
أم أبيها74
لأ ولسة يا أمول

عارفة في محل اسمه 9 جنيه ومحل اسمه 5 جنيه اسمهم كده عنده حاجات بواقي تصدير تحفة باسعار خيالية، بس ما فيهمش حاجة بتسعة ولا خمسة دي مجرد اسامي

وفي محل تاني اسمه سيد برضه متخصص لزوم البيت، غير بقى محلات اللانجيريهات

ابقي احكي لي بقى يا وسومة على الانجيريهات علي الخاص احسن دون تزهق من دوشتنا والصداع اللي احنا عاملينه وتطردنا كلنا من المطبخ
don
don
ياااااااااارانيا خشى بقلب جامد واعمليها دى سهلة والله جدا واحنا كنا كاتبينها برضة يلا سمى وخشى
والله يا نودى تسلم ايدك ومش عايزة انى اقولك انى حعمله بكرة بنفس طريقتك لانى دلوقتى مشغولة جدا بعمل الاكل والتورتة لسلمى فكل شوية ارجع ابص بسرعة على الصفحة
وزوزتى يا مرحبا يا مرحبا انتى بتغظينا يعنى بفطومة ؟؟؟؟طب ما احنا حنشوفها انا وام ياسمين فى السبوع اصلا