الورده الحزينه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حياكى الله اختى المشرفه الكريمه نبض والله دخولك اثلج صدرى والله على ما اقول شهيد

وابشرك بانى بعد 3 ايام من بداية رجيم الاخت عذارى اكرمها الله نزل وزنى 2 كيلو بالرغم من انى

من شهر تمام وانا فى رجيم السعرات وريحت منه يومين ولم يزد وزنى فيهم وبعدها مباشرة جربت

رجيم عذارى والمفاجأه الحلوه انى وزنى نزل فى 3 ايام تمام مايعادل 15 يوم فى رجيم السعرات

وانا بأمر الله سوف انتهى من هذا الرجيم وابدأ رجيمكم لانى بصراحه والله حفظت الموضوع كامل

على جهازى وبقرأ فيه فعلا علشان استفيد واعرف تجارب الجميع هنا وحياكى الله اختى الكريمه ومشكوره على النصائح
الورده الحزينه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته حياكى الله اختى المشرفه الكريمه نبض والله دخولك اثلج صدرى والله على ما اقول شهيد وابشرك بانى بعد 3 ايام من بداية رجيم الاخت عذارى اكرمها الله نزل وزنى 2 كيلو بالرغم من انى من شهر تمام وانا فى رجيم السعرات وريحت منه يومين ولم يزد وزنى فيهم وبعدها مباشرة جربت رجيم عذارى والمفاجأه الحلوه انى وزنى نزل فى 3 ايام تمام مايعادل 15 يوم فى رجيم السعرات وانا بأمر الله سوف انتهى من هذا الرجيم وابدأ رجيمكم لانى بصراحه والله حفظت الموضوع كامل على جهازى وبقرأ فيه فعلا علشان استفيد واعرف تجارب الجميع هنا وحياكى الله اختى الكريمه ومشكوره على النصائح
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته حياكى الله اختى المشرفه الكريمه نبض والله دخولك اثلج صدرى...
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حياكى الله اختى المشتاقه الى الجنه وبصراحه اسمك عاجبنى كتير

مشكوره على النصيحه الغاليه

وطبعا لازم اجربه بس بمجرد انتهائى من رجيم عذارى ولكى منى كل الحب والتقدير
* ريم *
* ريم *
هلا اختى يارب انك تحفين

انا ماجربت رجيم الكربوهيدرات بس من كلام البنات انه زين

وانا الحيين اتبع برنامج ثانى اذا خلصت منه ان شاء الله اجربه