بنوتـــة
بنوتـــة
هههههههههههههههههههههههههه والله انك عسل يا هبه اسلوبك يونس وحلو...الحمدلله ان زوجي ما يتغدى لانه يسوي رجيم :D تلاقيني اصحى قبل ما يرجع بربع ساعه خخخخخخ
امـ يـوسف
امـ يـوسف
هههههههههههههههههههههههههه والله انك عسل يا هبه اسلوبك يونس وحلو...
غرام وحنين
غرام وحنين
ههههههههه ايوه يا هبه انا من الى بيصحوا متاخر بس لسه ماليش جوز فباكلهم بمزاجى يعنى اتاخر براحتى والى يسال اتاخرتى ليه اقوله البوتجاز يعنى انا هعمله ايه صح ولا لا يا عسل بس طبخه حلوةةةةةةةة وهعملها واقولك يا حبيبتى
هبه عبد العظيم
:42: باين الموقف حصل لك يا هبة ولحقتي نفسك في اخر لحظة ماشاء الله عليكي شاطرة ودمك زي العسل اذا راحت علي نومة في يوم راح اطبق طريقتك وادعيلك يسلم لي عمرك وجزاك الله خير
:42: باين الموقف حصل لك يا هبة ولحقتي نفسك في اخر لحظة ماشاء الله عليكي شاطرة ودمك زي...
:) كتيييييييير جدا فوق ما تتخيلى فى حاله ماما لما تعتمد على :icon33:

خلاص اتفقنا واعمليها وشوفى قد ايه حلوه وبالف هنا وشفا :)
هبه عبد العظيم
ههههههههههههههههههه دمك شربااااااااااااااات ( تقولولنها كذا بالمصري صح ) ان اعجبني اسلوبك اكثر من الطبخه هههههههه عادة بعد ما تروح فيو المدرسة اطلع اللحمة واخليها تذوب على مهلها وقد حصل اني نسيت وانزنقت في الوقت :D بس كنت استخدم العضلات هههههههه الله يعطيك العافيه والصحة الاكيد اني راح اطبق هالطريقة اذا راحتي علي نومه :) .
ههههههههههههههههههه دمك شربااااااااااااااات ( تقولولنها كذا بالمصري صح ) ان اعجبني اسلوبك...
تسلم لنا فيو وام فيو يا عمرى خلاص طبقيها ان شاء الله مش راح تندمى ابدا وهتنامى قريره العين كل يوم :30: