Neevooo
Neevooo
نيفوووووووووووووووووووو
نيفوووووووووووووووووووو
ربنا يسعدك و يكرمك و ينولك كل ما تتمني يااااااااااارب
انا كمان بحبك اوي و الله
Neevooo
Neevooo
ازيكم يابنات ايه اخباركو ومتشكرة جدا لكل اللى سأل عليا ربنا مايحرمنى منكم والمنتدى منور بيكو وبكل البنات الجداد معلش سامحونى لسة مش عارفة اكتب باليمين بس انا زيكم قلقانة على نيفووو جدا ياريت يانيفو مهما حصل تدخلى وتطمنينا انا والله ربنا اللى يعلم بدخل بصعوبة وبشغل الجهاز وافتح المنتدى واكتبلكم عشان اطمنكو واتطمن عليكو وكل ده بإيدى الشمال فياريت يانيفو تيجى وتطمنينا سامحونى لانى مش قادرة اكون معاكم زى الاول
ازيكم يابنات ايه اخباركو ومتشكرة جدا لكل اللى سأل عليا ربنا مايحرمنى منكم والمنتدى منور بيكو...
انا اسفة يا حبيبتي اني قلقتك معايا
بس زي ما قلتلكوا دة كان غصب عني و الله
الف سلامة عليكي يا قلبي و خلي بالك منك و حافظي عليكي عشان في ناس بيحبوكي و عاوزينك
Neevooo
Neevooo
السلام عليكم يابنات وحشتوني جدا رحت اليوم للدكتورة لكنها مجتش بس انا عملت السونار لأن دكتور تاني هو الي بيعمله وأخدت الريبورت الي كان المفروض اطلع بيه للدكتورة ربنا يسامحها لخبطتني وكان نفسي تطمني لأني خايفة جدا من الريبورت ده مش مطمئن خالص دعواتكم يابنات رب لا تذرني فردا وانت خير الوارثين
السلام عليكم يابنات وحشتوني جدا رحت اليوم للدكتورة لكنها مجتش بس انا عملت السونار لأن دكتور...
حبيبتي
انت وحشتيني موووووووووت
انت ليه قلقانة كدة ؟
طيب ليه مش خليتي الدكتور اللي عمل السونار يقرألك الريبورت000اهو على الاقل كنت اخدتي فكرة بس فيه ايه
ان شاء الله خير يا حبيبتي و ربنا هيرزقنا اللي بنتمناه
ربنا اكرم من انه يحرمنا من حلم عمرنا
Neevooo
Neevooo
باقي البنات هرد عليكوا واحدة واحدة ان شاء الله
بس اركز و استعيد نشاطي الذهني و المرحي
و ارجعلكوا