فضفضة وكسرة نفس الله العالم بيها

تأخر الحمل

السلام عليكم يا بنات انا المتفائلة دائما بس نسيت كلمة المرور ودخلت بحساب المحبطة المهم انا اسفة جدا علي الازعاج بس الله العالم بحالي عندي شعور بالملل وصرت حساسة لاقصي درجة وخايفة من بكره ربنا العلم يحالي زوجي ليه ايام وايام معايا وانا اشعر بعدم الامان معاه ان غلط فيا عمره ما يعتزر وعلي طول ماسك الموبيل وقاعد علية وهو عارف انب بضايق بسبب الموبيل وهو بيعند معايا عايشة ايام الله العالم بيها والله يا بنات كل ده يهون بس الا غضب ربنا علينا وده قلي شاغل بالي بدعي ربي كتير واحس الدعاء ما يستجاب استغفر الله من كل ذنب تعبت والله يا رب ونفسي لو في ذنب تغفره لي انا مليش الا انت لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين نسيت اقول ان اغلب قلي تزوجو معايا معاهم 3 اولاد كل قلي يتزوج علي طول تحمل مشاء الله بس زوجي لما يسمع بحمل او ولاده بيتغير معايا انا يا بنات عتدي تكيس وباخد تنشيط وبحصل تبويض الحمد الله بس مفيش حمل هو تحليلة كويسة تعبت وان احس بعينة ان انا قلي مني المشكلة لا حولا ولا قوه الا بالله والله خدت عهد اني مقول لحد علي قلي جويا ادعولي ربنا يسامحني وان كان مانع عني الحمل لذنب انه يغفر لي ويسمحني عفوا يا بنات علي الاطالة :(
13
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

نوور محمد
نوور محمد
الله يساعدك

اتقربي لزوجك , اعملي كل شي لاسعادة يعني لما تشوفينه متضايق انت مو هم تتضايقيين حاولى تطلعيه من جو الزعل...

وحدتنا ما عندها غير زوجها ...
... لازم تفهميه ان هذا امر الله مو بيدك لو بيدك الليلة تحمليين

اهتمي بزوجك اهتمي بزوجك

لو كان سبب التاخر بالزوج احنه سبحان الله نهون عليهم وينوكف معاهم و العكس غير صحيح سبحان الله

الله يساعدك ويشفيك
المحبطة دائما
الله يساعدك اتقربي لزوجك , اعملي كل شي لاسعادة يعني لما تشوفينه متضايق انت مو هم تتضايقيين حاولى تطلعيه من جو الزعل... وحدتنا ما عندها غير زوجها ... ... لازم تفهميه ان هذا امر الله مو بيدك لو بيدك الليلة تحمليين اهتمي بزوجك اهتمي بزوجك لو كان سبب التاخر بالزوج احنه سبحان الله نهون عليهم وينوكف معاهم و العكس غير صحيح سبحان الله الله يساعدك ويشفيك
الله يساعدك اتقربي لزوجك , اعملي كل شي لاسعادة يعني لما تشوفينه متضايق انت مو هم تتضايقيين...
عندك حق بكلامك احنا نقف معاهم وهم الله يسامحهم وشكرا لدعائك الله يرزقنا عاجل غير اجل
هوى الدنيا
هوى الدنيا
لاتيأسي ياختي الله اكرم الاكرمين والله وحده اعرفها عنده تكيس وضعف وهرمون الحليب عندها ولد والحين حامل وهذا شهرها
لااااااااااااتيأسي انتي ادعي وقوليله ادعي كلكم محتاجين مو بس انتي
ياااااااااااااااااااارب ارزقنا الذريه الصالحه عاجلا غير اجل
مووون$مووون
مووون$مووون
الله يفرج علينا وعليك عليكي بلستغفار والله يريح البال وسعي صدرك مثل ما هوا ينشغل في الموبايل انتي كمان انشلي بكتاب اي شي راح يجي يكلمك والله يرزقنا الذريه الصالحه 6 سنوات وانا احلم اكوون ام لكن ربنا بيفرجها
نوفا7777
نوفا7777
اشغلي نفسك ولاتفكري بالحمل ولو سمينه نزلى وزنك هو دا علاج التكيس يارب يفرح قلبك قريب