برلنت2008

برلنت2008 @brlnt2008

عضوة جديدة

من اتحب الخير تدخ اتساعدني ارجوكم

العناية بالبشرة

بسم الله الرحمن الرحيم
خير عليكم يابنات احلى عالم زاتمني تقبلوني اخت وصديقه بس ابغي المساعده جزاكم عني الله كل خير
من زمان وانا اتصفح واقري عن الخلطات للوجه والبشرة عامه والشعر ولكن ولا خلطه فادتني وانا فرحسي قريب ان شالله ادعولى ربي يجمعني في الشخص اللي احبه بس مساعدتكم تكفون بنات احلى منتدي افيدوني بخلطه اتخلى وجهي وبشرة جسمى بيضه وحلوه بس اتكون مجربة مانه لانه بشرتي حساسه من كل شىء ارجوكم ساعدوني في الاستفسار من جربت كريم وصابونة اغادير متردده اني استعملها خايفه اتزيد الطين بله
اللى اتساعدني تكسب اجر ي وادعي لها
اختكن الحيرانه برلنت
:(
5
363

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

meeeee
meeeee
الف مبروك
شوفى حبيبتى بالنسبة للبشرة انا بحب الحاجة الطبيعية
ممكن ترمس مطحون و رزمصرى مطحون و قرفة و عسل و سدر حطى كميات متساوية و القرفة نص الكمية و اعجنيهم بحبة لبن دافى و ملعقة زبادى
ممكن تحطى ماعقة عصير ليمون او اقل لو البشرة تستحمل و سبيها تنشف براحتها خالص و بعدين افركيها بالراحة و اشطفيها بماء دافى و بعدين ماء بارد شطف مش غسييل بس و مررة ثلجة علية و خلاص
انا الماسكات بتاعتى هى دى ممكن احطهم كلهم او لو فى حاجة مش موجودة بستعمل اللى موجود
اهتمى باكلك و لو بشرتك باهتة روجى لدكتورة و شوفى يمكن محتاجة فيتامين

بالنسبة للشعر هى الزيوت اى زيت بس تحطية قبل غسيلة بساعة و حطى علية فوطة مبلولة بماء دافىء و هى ساعة او حتى نص و اغسلية بالشاميو و اخر شطفة بالماء البارد بس

لا تنسينى من الدعاء

لا تنسونى من الدعاء ان الله يعوضنى اللى خسرتة و يرزقنى الزوج الصالح
اللهم صلى و سلم و بارك على سيدنا محمد و على اله و صحبة اجمعين
و لله الحمد
%شـــ كوكوــانيل%
للرفع
صدى المنتدى
صدى المنتدى
up
العنيدة المتميزة
هلا والله حبيبتي
هلابك بينا ونورتينا والله
الف مبروووووووووووووووووك:icon28: :icon28:
سوي خلطة بياض الثلج وماراح تندمي ابد وراح تدعيلي
وبالنسبة للخلطة تلاقينها هنا في المنتدى واذا حابة اكتبيها في قوقل وراح تطلعلك الوصفة
لا تنسينا من الدعاء بالذرية الصلحة يارب
:39:
:26: