أم أبيها74
أم أبيها74
وبمناسبة الخصومات بقى كل المحلات الكبيرة دلوقت عاملة 50%

امبارح رحت الصياد في شيراتون بدأ الأوكازيون عامل خصم على البيجامات من 15-25% حسب الحاجة وسعرها والله بيجامات حلوة يعني القطيفة مقاس 5 سنين ب 54 جنيه بعد الخصم والقطن اللي تنفع الفترة الجاية ب 40 جنيه
ROSHANA
ROSHANA
فطومة
100 100 شكلك عاملة حملة على المحلات اليومين دول جدعة والله :)
أم أبيها74
أم أبيها74
والله يا رشا الشوبنج ده ادمان ما انتي عارفة

هاقول لكم باعمل ايه بآجي آخر الموسم زي اليومين دول اول السيل علشان الحاجة تبقى حلوة واشتري كم طقم بسعر حلو للعيال يجي بقى الشتا الجاي الاقي عندي حاجات بسعر حلو السنة دي كان العيد الكبير في الشتا كنت مشترية طقم ياسمين من السيل الشتا اللي فات وكان هايل عليها بس طبعا تعملي حساب المقاس وطبعا ده ليا برضه يعني اوقات بادوخ على المحلات ما تنزل حاجة حلوة في بداية الموسم بس لما يكون عندي خلاص باستنى بقى لحد لما ينزلوا وهكذا
hayosha
hayosha
صباح الخير يا احلى واجمل روشا ام ابيها ازيك لوعايزة محل حلو فية اسبلاش الى فى كارفور المعادى انا جبيت منة لانجرى يجنن ولاقيت نفس البضاعة الى فى الامارات موحودة وكمان حاجات حلوة جدا
hayosha
hayosha
كانم عاملين عروض على مجموعات من االبراة والاندر وير جميلة وماركات حلوة والجينز كمام يجنن انا اشتريت شوية حاجات هداية لو اولاد اختى لاانى مش جيبت ليهم حاجة وانا مسافرة ملا قيتش المقاسات الكبيرة غير فى اسبلاش وعاملين عروض على ملابس الاطفال حلوة جدا