cute rouma

cute rouma @cute_rouma

محررة برونزية

كريم العروسة الاصلى المصررررى بتاع حراز للتبييض الجسم و المنطقة.... ادخلوا بسرعة

سوق عالم حواء التجاري

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اخواتى الغاليات

لانها مشكلة عند معظم البنات المناطق السودداء و اللى بتخلى النفسية مش تماااااااااام و خصوصا اذا كان الفرح قريب
و بعد ما سمعت و قريت فى كل المنتديات عن الكريم ده و ان الاصلى هو اللى بيعمله اشهر عطار فى مصر و اسمه حراز
و ان نتايجه رائعععععععععععععععععة و ازاى بيبيض الجسم و خصوصا الفخذين و منطقة ال..... و الابطين و الكوعين و الركبتين

و بما انى مصرية نزلت للعطار و سالت عن الكريم و اشتريته و جربته و بصراحة النتائج فعلا زى البنات ما بتقول هايلة و لكن طبعا زيه زى اى حاجة طبيعية اخرى لازم المواظبة و عدم الملل السريع

و انا اضمن لكم انه من اول مرة حتحسوا بفرق حيديكم امل للمواظبة ان شاء الله

الكريم مكوناته طبيعية 100 % و طريقته
بعد الاستحمام ننشف كويس و ندهن الكريم و نتركه 10 دقائق و بعدين نفرك بحركات دائرية خفيفة جداااااا و خصوصا المناطق السوداء و بعدين نتركه لمده نصف ساعة و نستحمى تانى

الكريم سعره زهيد بالنسبة لفوايده

يوجد حد ادنى للطلب توفيرا لثمن الشحن و الدفع بايداع فى احد بنوك السعودية توفيرا لعمولة التحويل

العرض سارى لبنات السعودية فقط او للكميات الكبيرة لباقى الدول

الشحن بالبريد السريع يصل خلال 3 ايام ان شاء الله
146
29K

هذا الموضوع مغلق.

>> لينا <<
>> لينا <<
بليز انا ابيه بسرعه
ياليت التفاصيل انا من الرياض
غيــوض
غيــوض
وبنات الامارات مالهم نصيب ... طيب ياليت وحدة تتبرع وتكون مندوبة للأخت عشان الافادة تعم الجميع.. وخاصة ان منتجات العطار حراز لا تعلى عليها ... ولو في منتجات ثانية ياليت تعلمينا عنها...

:26:

تحياتي:
غيـــــــــــــــوض
cute rouma
cute rouma
فيه و الله كريم اسمه كريم مشتق من السمك و انا شايفة انه رائع جدا فمقسمة المناطق عندى
منطقة بكريم السمك و منطقة بكريم العروسة
و الله المستعان

و النتيجة حقولكم عليها بس ادونى وقت
و بالنسبة لبنات الامارات و الله لان الكريم سعره مش غالى فانا مش عايزاه يوصلكم غالى بالشحن و عمولة التحويل و لكن لو الكمية كبيرة اقدر ابعتلكم ان شاء الله و تقسموا المصاريف عليكم كلكم

اما بالنسبة لبنات السعودية فالموضوع بسيط لانهم يودعوا الفلوس بس و طبعا الايداع ما فيهوش عمولة
cute rouma
cute rouma
الاخوات الكويتيات

دلوقتى فيه مندوبة لبيع المنتج فى الكويت و الدفع لها مباشرة
المنتج هو الاصلى انتاج حراز
للاستفسار مع الاخت zeireda
>> لينا <<
>> لينا <<
يعني كيف اقدر أحصل عليه
ياليت بسرعه الله يعافيك
وكم الكلفه بسرعه ردي لي