لتاجرات الملابس المصريه فقط..............

سوق عالم حواء التجاري

هلا ياحلوات انا بغيت أتاجر بالملابس المصريه بالبحرين وبصراحه ابي يكون لي شغلي الخاص مو مندوبه يعني ,يعني بطلب كميات
اللي منكم تقدر توفر لي ملابس بسعر المصنع وبجوده عاليه مثل اللي تعرضونها بالمنتدى والافضل انها تستخدم ارخص تكاليف للشحن, تتفضل ترد علي وترسل لي رساله على الخاص بالبضاعه واذا عندها صور بيكون افضل وبالاسعار النهائيه
واللي بتعرض اقل الاسعار بتعامل معاها باذن الله
انتظركم:)
2
238

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

cute rouma
cute rouma
حبيبتى اذا التاجرة وفرت لك بسعر المصنع يبقى هى تكسب ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موفقة يا قلبى ان شاء الله
سندويش جبن
سندويش جبن
حبيبتى اذا التاجرة وفرت لك بسعر المصنع يبقى هى تكسب ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ موفقة يا قلبى ان شاء الله
حبيبتى اذا التاجرة وفرت لك بسعر المصنع يبقى هى تكسب ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ موفقة يا قلبى ان شاء الله
ام حبيبة احمد
الكثير من التجار يحصلون على البضاعه بسعر المصنع ويبيعونها بسعر قليل يعني أقل من غيرهم بكثيييييييييييييييييييييييييييييييييييير وهذا يرجع لشطارة التاجر وخبرته وطريقة وصوله للسعر الاقل وذلك يتم بالتعامل بطريقة مباشره مع المصنع والاثنين كسبانين ياحبيبتي
يعني لو انتي بتشترين من المحلات بيطلع اغلى بسبب مكان العرض ورواتب الموظفين بالمحل
اما اللي يشترون من المصنع مباشره بيشترون بأقل وبيبيعون باقل يعني لو التاجره شرت فستان ب50 ريال بتقول لي ب60 مثلا وبتربح بينما اللي بتجيبه بسعر السوق نفس المنتج بيطلع أضعاف:eek:
وفقكي الله حبيبتي