cute rouma
cute rouma
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخواتى الغاليات محتاجة مندوبات فى جمبع مدن المملكة و الامارات و الكويت و البحرين و قطر و عمان لبيع منتجاتى و هى كريم العروسة الغنى عن التعريف الاصلى المصرى طبعا و جميع منتجات العطار اللى انتجه اللى ترغب يا ريت تراسلنى للاتفاق على طريقة العمل و ربنا يوفقنا جميعا ان شاء الله
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخواتى الغاليات محتاجة مندوبات فى جمبع مدن المملكة و...
طيب يا جماعة ارسلت لكم على الخاص ايميلى علشان نتكلم
mmm
mmm
السلام عليكم

مطلوب مندوبة في الرياض يكون لها حساب في الراجحي او غيره تستقبل طلبات و فلوس البنات من جميع انحاء المملكة

و أنا ارسل لها كل البضاعة بعد العيد و هي توزعها عليهم داخلي
و كذا نكون وفرنا التحويل و الشحن

المفاهمة على الخاص :27:
سرونه
سرونه
mmm mmm :
السلام عليكم مطلوب مندوبة في الرياض يكون لها حساب في الراجحي او غيره تستقبل طلبات و فلوس البنات من جميع انحاء المملكة و أنا ارسل لها كل البضاعة بعد العيد و هي توزعها عليهم داخلي و كذا نكون وفرنا التحويل و الشحن المفاهمة على الخاص :27:
السلام عليكم مطلوب مندوبة في الرياض يكون لها حساب في الراجحي او غيره تستقبل طلبات و فلوس...
انا على استعداد بس يا ليت اعرف التفاصيل اكثر
المعتصمه بالله
888
اختي الكريمه لا تنسيني الله يجزيك خير .. ما ارسلتي لي :D
cute rouma
cute rouma
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخواتى الغاليات محتاجة مندوبات فى جمبع مدن المملكة و الامارات و الكويت و البحرين و قطر و عمان لبيع منتجاتى و هى كريم العروسة الغنى عن التعريف الاصلى المصرى طبعا و جميع منتجات العطار اللى انتجه اللى ترغب يا ريت تراسلنى للاتفاق على طريقة العمل و ربنا يوفقنا جميعا ان شاء الله
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخواتى الغاليات محتاجة مندوبات فى جمبع مدن المملكة و...
عذوبة يا ريت تضيفينى عندك

المعتصمة بالله ما قلتليش انتى منين؟