miro
miro
وبعدين بقى في الالغاز دي يا ست موتي طيب انا هاجي اوريكي انتي متعرفيش اني بغير على دندونة
mooty
mooty
يا بختك يا دوندون عندك حد بيغير عليك اهو
عاما يا ميرو اوكىىىىىىىىىىىىى ،ن بس تعالى بس انتى ومالكيش دعوة .,(بستغل المواقف :) )
على فكرة يا مسلمة انا عملت جلاش اللى بالجبنة النستو تحففففففففففففففففففففففففففة

دة الحشوة جبنة نستو وزيتون اسود

ودة شكلة النهائى
mooty
mooty
يا دوووووووووووووووووووووووووون انتى فييييييييييييييييييييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
don
don
don don :
حمد الله على السلامة يا ام زياد :) وانتى كمان والله وحشتينا جدا جدا ...ودايما فاكرينك معانا :27:
حمد الله على السلامة يا ام زياد :) وانتى كمان والله وحشتينا جدا جدا ...ودايما فاكرينك معانا ...
يا صبااااااح الخيرات انا قلت برضة حرااااام ارحمك شوية واية الجلاش الرائع دة تسلم ايديكى وايد مسلمة يارب والمفاجأة اننا حعمله واصورها لمسلمة .
وعن التغيير يا موتى احلى طبعا يا ستى ما انتى الخبرة فى الموضوع دة برضة ( معلش يا ميرو حقولك بعدين عن السر ولا اقولك روحى اضربيها زى ما قلتى :icon28: ) صباح الفل يا رواء انا حسميكى ملكة العزايم بحس دايما يا رواء انك اول ماتيجى سيرة العزايم بتقفى تخدمى فيها بقلب فعلا ما شاءالله .ولا علشان من بعيد لبعيد يعنى استشارة فقط مش طبيخ ( زيى كدة)

ايمان (ام ياسمين)انتى لسة بتعملية ؟؟لسة العزيمة موجودة؟؟طيب استنى انا حبقى انزلك حاجة من اللى بتحبيها واما اشوف حتصمدى ولا لأ؟
بالنسبة للكورن فليكس هيا كدة كتبالك التنويعات المظبوطة بس زودى عليهم طبق كورن فليكس بحليب خالى الدسم بسكر دايت او 2 بسكوتة دايجستيف مع كوب حليب صغير خالى الدسم.......دة كل الدكاترة دلوقتى زودوهم فى قايمة الافطار يا ايمان
mooty
mooty
بقى كدة يا دون عاوزة ميرو تجيلى؟؟؟ ما كانش العشم ..

ام ياسمين
ها اقولكوا على طبق ها يفيد الريجيم جدا وانا واخواتى بنحبة جدا وسعراتة ضعييييفة اوى ومغذى ..

شوفو صورتة الاول

المقادير:
خضار مشكلة
زيت ويتون او قطعة زبد
ملح وفلفل

الطريقة
تسلقى الخضار بس مش اوى علشان ما بتهريش
وبعد كدة تصفية
وتطى الزيدة على النار لحد ما تسيخ وبعد كدة تحطى الخضار وتشوحية شوية وتحطى شوية ملح وشوية حلوين فلفل ..
وبالهنا