ROSHANA
ROSHANA
miro miro :
على فكرة يا بنات اكيا س الطهي في الفرن دي رائعة ومش بتاخد وقت خالص يعني انا امبارح كنت متبلة فراخ وناقعة الرز من الصبح روحت حطيت الفراخ والخضار المجمد في الكيس و كباية ملية وعلى الفرن وحطيت الرز على النار وبعدين وطيت عليه وكده الاكل خلاص نص ساعة وطفيت وكلنا اسمها روستينج باج كمان عندي فكرة حلوة انا لما بجيب الشعرية واللسان عصفور من السوبر ماركت بحمرهم على النار وفي علب التبر وير وعلى الثلاجة منغير حلفان بتقعد بالشهور ونفعاني مع الرز والشوربة طريقتي بقى في الشوربة اني لما بسلق الفراخ وبعد ما اهدي عليها بحط عليها اللسان عصفور واسيبهم بيستوو مع بعض ولما تستوي اطلع الفراخ واحمرها او اسيبها مسلوقة بنحبها كده توفير رهيب في الوقت انا بتاعة السريع انتوا نسيتوا ولا ايه كمان الشوربة بضيفلها جنزبيل بودر وقرفة بتطلع يم يم يم وريحة وطعم مفيش احسن من كده طبعا غير الحبهان واللورا انا طحناهم مع بعض
على فكرة يا بنات اكيا س الطهي في الفرن دي رائعة ومش بتاخد وقت خالص يعني انا امبارح كنت متبلة فراخ...
انا بستخدم كتير الاكياس يا ميرو فعلا موفرة للوقت جدا وطعم الاكل الذ واخف ولا تحمير ولا تقلية
بس بجيب لووك اجرب برستيج ده

بس خدوا بالكوا ماتسيبهوش كتير لانه لو نشف او اتحرق بيقشر قشور كده تروح مع الاكل خطر جدا

بالنسبة للتوبروير انتى طلعتيها فى دماغى و شكلى هاشترك مش اعمل طلبية بس :) ربنا يستر على المرتب
ROSHANA
ROSHANA
معلش الظاهر انى جاهلة من البلاك اوت ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يعنى حاجة سودة من الخارج ؟؟؟؟؟؟؟؟

عروستى

اعذرونى يا جماعة الجهل حشمة
دموع التائبة
دموع التائبة
معلش الظاهر انى جاهلة من البلاك اوت ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يعنى حاجة سودة من الخارج ؟؟؟؟؟؟؟؟ عروستى اعذرونى يا جماعة الجهل حشمة
معلش الظاهر انى جاهلة من البلاك اوت ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يعنى حاجة سودة من الخارج...
البلاك اوت ده يا رشا اللى هى الستاير اللى بتعزل الضوء و بتكون زى المشمع التقيل كده فى منها ابيض و فية بيج زو الوش التاى بيبقى لونة فضى و بتبقى ورا الستاير القماش :27:
ارجو اكون افادتك
الملكة الرومانسية
معلش الظاهر انى جاهلة من البلاك اوت ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يعنى حاجة سودة من الخارج ؟؟؟؟؟؟؟؟ عروستى اعذرونى يا جماعة الجهل حشمة
معلش الظاهر انى جاهلة من البلاك اوت ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ يعنى حاجة سودة من الخارج...
صح عندك حق
هو فعلا حاجة سودة من الخارج
لأنه بيحجز التراب عن الستاير والبيت بقدر الإمكان علشان التراب ما يهريش الستاير وميبهدلش البيت
علشان كده لونه بيسود من بره جدا ومش نافع فيه تنضيف
لأنه للأسف الشديد مش بيتغسل
بطـــــــــوطة
ااذيكم يا بنات

متعرفوش حد بيفصل ستائر كويس واسعاره معقوله ؟
وتنصحونى باايه فى تفصيل الستائر بتاعه الريسبشن وغرف النوم واختار اذاى الاقمشه وانواعها
والبلاك اوت مهم فى الريسبشن ولا بلاش منه؟؟؟؟؟؟؟؟
ياريت حد يرد عليا ضرورى ويبقى جزاه الله خير