memsi
memsi
صباح الخير

نورا

رز الوليمة وابوكاس والشعلان كمان مش موجودين هنا

انا هنا بستعمل تيلدا وحلو عاجبنى وباخد منه لما انزل اجازة كمان
بس في مصر ببقى مش عارفة اجيب ايه

هجرب اتللى البنات قالوا عليه العنبري والذهبي

روشانا

قولىلى ماسيز اللى في مصر الجديدة دة فين بالضبط ؟

لولو

مطبخك جميل ما شاء الله
ROSHANA
ROSHANA
مي

الرز البسمتى تيلدا موجود فى مصر فى مترو ومركاتو بس اغلى طبعا من عندكوا
ال 5 كيلو ب 100 جنية تقريبا

نيو ماسيز مصر الجديدة
عارفة العبودى فى روكسي في المنطقة اللى قدامة عمارات المريلاند تحتها محلات سمير وعلى وشيكولاتة باتشى تقريبا وسوبر ماركت كبيييييييير تحت اسمة رويال هاوس
وفرع لافون جنبة على طول محل نيو ماسيز للاشاربات والطرح

ولية فرع عند دار الدفاع الجوى وتيبا روز اللى بعد عمارات رابعة على نفس صف تيبا روز بحوالى 100 200 متر

وفيه فرع فى شارع شهاب المهندسين
ROSHANA
ROSHANA
وفيى افتكر فى جنينة مول وسيتى ستارز فروع ليه

وفى جنينة فيه محل تاى شوب كله طرح وكرافتات برضه وموجود فى وندر لاند

بس بحس اسعارة غالية
lolookasha
lolookasha
ام على فيه حضانة شوفتها من كام يوم والله هيا مش وحشة حاطاها فى الليست اسمها ستارز 21 ش الصواف المنطقة العاشرة وانتى داخلة الشارع اللى فيه مدرسة الاورمان ومنارة الايمان على الشمال ب 400 بس شكلها عربى مش انجليش هاروح مرة تانية اتأكد بيج بيرد ورا السراج منتهى قلة الزوق والرخامة وب 650 وساعة زيادة ب 90 ودوشة وكلها تراب وكل ما اسال على حاجة تقولى لما تدفعى اوريكى لما تدفعى افرجك قفلت منهم بصراحة فى حضانة بيشكروا فيها اسمها sesame street موازى لمصطفى النحاس قريب لمكرم عبيد كنتى قولتيلى عليها يا غادة لو معاكى الرقم ابعتهولى حضانة"جنى دان" في شارع متفرع من عباس العقاد أمام ووندر لاند ش محمد محمود عزت سمعت انها كويسة برضه
ام على فيه حضانة شوفتها من كام يوم والله هيا مش وحشة حاطاها فى الليست اسمها ستارز 21 ش الصواف...
بصي ياروشي هي طبعا انجليزي وفيها قسم فرنسي..نمرتها22602848

بيج بيرد
مش حلوة وناس كتير شالو اولادهم منها..

عالم سمسم
حلوة بس مشكلتها دايما انك على الويتنج لست

جنى دان
دي بقى قرف القرف بجد وانا رحت شفتها وصاحبتي كانت حاطة ابنها فيها وشاليته من قرفهم اوعي اوعي تفكري فيها عن تجربة والله ومش نضاف ولا بيهتموا بنضافة العيال..ماتفكرنيش بيها

بصي في حضانة فتحت عند الحضانة الدولية جنب صيدلية الحديقة الدولية والسوق اسمها برضه seseme street يمكن تكون فرعها التاني منظرها من برة تحفة بس مش عارفة من جوة ايه روحي بصي عليها

بس انا من تجربتي حضانة جودي اللي في عباس العقاد دي كانت اكاديمي وترفيهي وصحي وديني هايلة...
lolookasha
lolookasha
صباح الفل يا بنات ماشاء الله تبارك الله يا لولو, مطبخك جميل جدااااا لو سمحتي ممكن تقوليلي جبتيه منين أو عملتيه عند مين؟؟ و لو ممكن يا قمر الأسعار بالتقريب شكرااااااااااا بالنسبة للحضانات انا ما دخلتش في الدوامة دي لحد دلوقت, ادعولي ربنا يرزقني بالذرية الصالحة و انا أفتحلكم حضانة عربي و انقلش و فرنسي كمااااااااان
صباح الفل يا بنات ماشاء الله تبارك الله يا لولو, مطبخك جميل جدااااا لو سمحتي ممكن تقوليلي...
ميرسي ياحبيبتي بصي هو من محل اسمه كريم ارت في شارع محمد حسنين هيكل جنب مستشفى الحكمة اللي هناك..
هو كان ارو وكان وقتها بي 950 المتر دا من 5 سنين مش عارفة دلوقتي بقى بكام الحقيقة..
بس هو عنده المنيوم وزان وارو...