don
don
don don :
ملف الآكلات المصرية الشامل (الجزء الثالث)للمبتدآت الحلوات
بقولك اية يا ميرو عشان الكلمتين الحلوين اللى قلتيهم حقولك على حاجة حلوة قوى حتريحك حتى من النص ساعة ........خليهم يصوموا و يفطروا على تمر ,,,,وريحى دماغك
miro
miro
miro miro :
دون انا كالعادة متاخرة بس الف الف مليون مبروك مش على الجزء الجديد لكن على نجاحك وقيمتك اللي بتكبر وسطنا :27: بصي بقى عشان الكلمتين اللي فاتوا دول :30: دون بليز ركزيلي على الاكلات اللي مبتاخدش وقت في التحضير والعمايل يعني دقتين واقلب :icon28:
دون انا كالعادة متاخرة بس الف الف مليون مبروك مش على الجزء الجديد لكن على نجاحك وقيمتك اللي بتكبر...
كده يا دندونه مكنش العشم :D
وانا اللي كنت فاكرة انك هتقدحي زناد فكرك وارجع البيت اعمل لجوزي اكله محصلتش زي الاوتيلات منغير مقف كتير في المطبخ :angry:
don
don
don don :
عندك طاجن الفراخ بتاع الصبح سريع وحلو جدا ممكن تعملية النهاردة مش حياخد منك وقت و حكتبلك دلوقتى اى حاجة سريعة تيجى على بالى علشان الحق ادخل اطبخ انا حعمل النهاردة رز و فراخ بالبطاطس والكارى . اقرى الطاجن اللى انا كتباه الصبح يا ميرو
don
don
miro miro :
دون انا كالعادة متاخرة بس الف الف مليون مبروك مش على الجزء الجديد لكن على نجاحك وقيمتك اللي بتكبر وسطنا :27: بصي بقى عشان الكلمتين اللي فاتوا دول :30: دون بليز ركزيلي على الاكلات اللي مبتاخدش وقت في التحضير والعمايل يعني دقتين واقلب :icon28:
دون انا كالعادة متاخرة بس الف الف مليون مبروك مش على الجزء الجديد لكن على نجاحك وقيمتك اللي بتكبر...
يا بنات رواء ولدت بألف سلامة النهاردة الصبح وجابت عمورة الصغير عقبالكم جميعا :icon28: :icon28:
mooty
mooty
don don :
الحمد لله ان ربنا قومها بالسلامة

ببس عرفتو منيين؟؟؟؟