انا ولا فخر سيده المنتدى الاولى قى العزومات

التنظيف والتنظيم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
جايبلكم موضوع النهارده جديد خطر فى بالى كان عندى عزومه النهارده وقعدت افكر كل شويه جوزى يعزم ناس كتير عندنا على الغدا او العشا وقلت لنفسى انا بس اللى كده ولا حبايبى الحوائيات كمان كده فسالت نفسى
مين اكتر واحده عملت عزومات فى حياتها لحد دلوقت من اول ما اتجوزت
وهى دى بقى اللى ممكن تقول على نفسها
انا ولا فخر سيده المنتدى الاولى فى العزومات
طيب احنا نعرف ازاى
بسيطه كل واحده تحسب عدد العزومات اللى عملتها فى حياتها (لو افتكرت اصلا) وتقسمها على عدد السنين وطبعا كل ما ارقم يكبر معنى كده انها هتاخد اللقب
موضوع خفيف كل اللى قصدى منه اعرف اللى بيحصل معايا ده طبيعى ولا لا ؟؟؟؟؟؟؟؟
31
3K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

خلود ريح العود
أنا تقريبا أي واحد في العايله تولد زوجته وتروح لأهلها أتكفل بغداه يعني اذا أخو زوجي ولدت زوجته خلاص معروف ان غداه عندنا مرتين أو ثلاث مرات في الاسبوع هذا غير العشا وغير الناس الباقين من أصدقاء وعيال عم وخال ,,واذا سكنوا بجنبنا جيران جدد على طوووول ذبيحه بس تكون عند الطباخ وأنا علي السلطات والشاي والقهوه والحلا وغيره ,,,ياترى أستحق لقب سيدة الالمنتدى الاولى
لمسات من الشوق
الله يعين ياما كرفنا وعزمنا
الاصيلة2009
الاصيلة2009
امي لوهي مسجله في المنتدى كان استحقته وبجداره بس بعد وفاة ابوي الحين حاطه رجل على رجل ماعاد عندها من يشغلها الله يرحم ابوي كان حاتم الطائي في زمانه والله يطول في عمر أمي ويتمم عليها الصحه يارب
دعاء العمر
دعاء العمر
أنا تقريبا أي واحد في العايله تولد زوجته وتروح لأهلها أتكفل بغداه يعني اذا أخو زوجي ولدت زوجته خلاص معروف ان غداه عندنا مرتين أو ثلاث مرات في الاسبوع هذا غير العشا وغير الناس الباقين من أصدقاء وعيال عم وخال ,,واذا سكنوا بجنبنا جيران جدد على طوووول ذبيحه بس تكون عند الطباخ وأنا علي السلطات والشاي والقهوه والحلا وغيره ,,,ياترى أستحق لقب سيدة الالمنتدى الاولى
أنا تقريبا أي واحد في العايله تولد زوجته وتروح لأهلها أتكفل بغداه يعني اذا أخو زوجي ولدت زوجته...
لا انتى فعلا كده غلبتينى خالص يعنى كويس ان الاقى حد زيى فى المعاناه بتاع العزومات
شكرا لمشاركتك
دعاء العمر
دعاء العمر
امي لوهي مسجله في المنتدى كان استحقته وبجداره بس بعد وفاة ابوي الحين حاطه رجل على رجل ماعاد عندها من يشغلها الله يرحم ابوي كان حاتم الطائي في زمانه والله يطول في عمر أمي ويتمم عليها الصحه يارب
امي لوهي مسجله في المنتدى كان استحقته وبجداره بس بعد وفاة ابوي الحين حاطه رجل على رجل ماعاد عندها...
ربنا يرحم ابوكى ويدخله فسيح جناته
وربنا يتم على امك الصحه والعافيه
وانا فعلا كده مجوزة حاتم الطائى نفسه ربنا يخليه ليا وما يحرمنى منه ابدا

لمسات من الشوق
والله عندك حق كتر العزومات دى بتخلى الواحد على اخره بس والله بجد ابتسامه رضى من جوزى اخر اليوم بتنسينى تعب اليوم كله شكرا ليكى