مانمت امبارح......نفسيتي تعبانة كتيييير فيدووووني

الاستفسارات الجماليه

كيفكم بنات ....
الي مخلفة 7 شهور :icon28:لكن المهبل عندي كتير توسع عن اول بالولادة كتير تغلبت وما ضل قطبة الا تقطبتها :(يلي عندها تجربة امنة في التضييييق ياريت تفيدني... ومين جربت كريم الديكوين فورت لوحده وفادها في تفتيح المنطقة الحساسة....
7
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

لارين جدة
لارين جدة
ماعندي فكرة صراحة بس بسمع انك بتغلي قشر رمان وبتتشطفي فبة قبل --------- بساعة بيضيق المكان بس هذا حل مؤقت اكيد مش اول ولادة لك ربنا ييسر امرك
السناره
السناره
اهتمي بنفسك في كل دوره ولاتاكلي حلبه بترهل المنطقه وتعمل افرازات
اعملي تمارين كيجل جدا ختيره
وشطفي المنطقه بمنقوع المره والملح الخشن بماء دافي اجلسي فيه او مجرد شطف
بس تمارين كيجل روووووووووووووعه بعد اسبوعين تحسين بالفرق
بكل وقت وكل ساعه وكل ثانيه اعمليها
وربنا ييسر امرك
دعواتكـ لي بالشفاء والفرج ^_^
تاج السعاده
تاج السعاده
اهتمي بنفسك في كل دوره ولاتاكلي حلبه بترهل المنطقه وتعمل افرازات اعملي تمارين كيجل جدا ختيره وشطفي المنطقه بمنقوع المره والملح الخشن بماء دافي اجلسي فيه او مجرد شطف بس تمارين كيجل روووووووووووووعه بعد اسبوعين تحسين بالفرق بكل وقت وكل ساعه وكل ثانيه اعمليها وربنا ييسر امرك دعواتكـ لي بالشفاء والفرج ^_^
اهتمي بنفسك في كل دوره ولاتاكلي حلبه بترهل المنطقه وتعمل افرازات اعملي تمارين كيجل جدا ختيره...
حبيبتي سوي تحاميل المرة والعسل مررررة خطيرة وعن تجربه وطريقتها انك تاخذي ملعقه عسل وملعقه مرة مطحونه (بس مو مرة ناعمه )وملعقه ملح خشن وملعقه محلب مطحون وتعجنيها مع بعض وتعمليها زي التحاميل وتخليها بالفريزر وتاخذي حبه منها وتحطيها فيك وتتمددي والافضل وقت النوم ولازم تلبسي فوطه لان التحميله راح تذوب وتنزل منك وراح تحسي بفرق من اول مرة ومع الاستمرار النتيجه مررررة خطيييرة
وان شاء الله اكون خدمتك
عبير العبير>>
عبير العبير>>
حياااتؤ ماعندي فكره عن التفضييق بس عنـــــدي وصفة للتفتيح اللي هي تعملي سنفـــــــــــره بزيت الزيتــون والسكــــــر

وكمـــــاااااان خلطة مـــــوضي الدسمه زيت ذره وزيت زيتـــــــون وليمونـــــــه

وان شــــــــاء اللـــه تدعيلي

تحيــاتي لـــكـ
سميتكـ _ غلاي
سميتكـ _ غلاي
لا إله إلا انت سبحانك إني كنت من الظالمين