don
don
نانى يسلالالالالالالالالالالالالالالالالالام انا بتسال من نانى وانا برضه برد عليها يا سلام يا بت ياهبه يالا بقى اتغرى واتنفخى كده فرصه مش هتيجى لك ثانى بصى يا نانى احنا بنخلط الجزر مع المكرونه - هو انا ما قلتش كده ؟؟!!- طيب ونحطه تحت والمكرونه فوقه تعمل شكل هرمى كدهوت استوعبتينى؟؟ شوفتى بقى ما هى دون سايبانى فى المطبخ عماله ازربح برضه فازاى ازربح من غير ما اخرج قلب الدولاب؟؟ وبعدين ده طاااااااااااااجن مكرونه مش حاجه بسيطه لازم الواحد يصحى له من بدرى هى دون راحت فين؟؟
نانى يسلالالالالالالالالالالالالالالالالالام انا بتسال من نانى وانا برضه برد عليها يا سلام...
يلا يا ام زياد والله مستنيه ارد عليكى بس عشان مستعجلة
lovely angel
lovely angel
don don :
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
ايوة يا دون اى طريقه
تنفع عشا مثلآ
ومعلش انا ما اخدتش بالى انك رديتى غير دلوقتى يارب اكون لحقتك
don
don
نانى يسلالالالالالالالالالالالالالالالالالام انا بتسال من نانى وانا برضه برد عليها يا سلام يا بت ياهبه يالا بقى اتغرى واتنفخى كده فرصه مش هتيجى لك ثانى بصى يا نانى احنا بنخلط الجزر مع المكرونه - هو انا ما قلتش كده ؟؟!!- طيب ونحطه تحت والمكرونه فوقه تعمل شكل هرمى كدهوت استوعبتينى؟؟ شوفتى بقى ما هى دون سايبانى فى المطبخ عماله ازربح برضه فازاى ازربح من غير ما اخرج قلب الدولاب؟؟ وبعدين ده طاااااااااااااجن مكرونه مش حاجه بسيطه لازم الواحد يصحى له من بدرى هى دون راحت فين؟؟
نانى يسلالالالالالالالالالالالالالالالالالام انا بتسال من نانى وانا برضه برد عليها يا سلام...
عموما بصى يا ام زياد انا حخمن من عندى انتى عاوزة اية ؟ ولعلة يطلع صح ..انتى ممكن تعملية بالبيض انك تقطعيى قطع صغيرة و تخلطية مع البيض الملخبط وممكن تعملى بيض اومليت و تروحى حطة السجق جواة وتبرميه علية وممكن تجيبى مربعات من عجينة الباف باسترى اللى عملناها و تحطى واحدة فى كل مربع و تلفية و تدهنى الوش بالبيض او اللبن و تحطية فى الفرن وممكن تحطية برضة فى البيتزا وممكن تحطية فى اللازانيا وممكن طبعا الطريقة بتاعتنا اللى هى بتحمرية فى سمن خفيف وتقطعى علية طماطماية كبيرة و ممكن واحدة فلفل رومى او حامى و شويه ماء و ملح وفلفل وتقلبية لحد ما يستوى .. انا نازلة ساعة زمن واول لما ارجع حبص على الصفحة و ان مكنش دة طلبك حرد عليكى على طول
lovely angel
lovely angel
don don :
تسلم ايديكى يا دون
وانت فعلآ اديتينى افكار جديده
وانا آسفه اوى انى عطلتك
ربنا يخليك لينا يارب ويجعله فى ميزان حسناتك
نورنور
نورنور
don don :
الف الف مبروك على الجزء الثانى عقبال المليون
ولو انها متاخرة بس معلش اصل انا مش بادخل كتير قوى
بس انا بحاول اتابعكم من وقت للتانى

من فضلك يا دون دون يا جميل ونانى
انا عاوزة اعرف طريقة سلطة الطحينة اللى زى المطاعم بالضبط
اصلى كل لما اعملها متدينيش الطعم بتاع المطاعم خالص
نفسى اعرف ايه السر فى السلطة دى
وليكم منى جزيل الشكر