mooty
mooty
don don :
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
عواطف

انا عملت السوبيا حبيبتى بنفس المقادير بالظبط وطلعت روووووووووووووووووووعة
زى الجاهزة بالظبط ..

جربيا زى ما دينا كاتبة بالحرف وادعيلى..
don
don
عملته يا ديناااااااااااا رهيب يا ديناااااااااااااااااا الله يكرمك يا ديناااااااااااااااااااااااااا :D
عملته يا ديناااااااااااا رهيب يا ديناااااااااااااااااا الله يكرمك يا...
يا صباح التوست و السوبيا ..مووتى و نوودى يا صباح الورد ..شفتى بقى يا عواطف ما شاءالله اهى مووتى اللى رديت عليكى على السوبيا ازاى ؟؟؟جادعة يا مووتى وليكى مكافأة :angry: ايوة يا عواطف المقادير امشى عليها بالضبط وحطى فى الثلاجة على أد يومين مثلا والباقى قسمية فى اكياس فى الفريزر وحمد الله على السلامة يا عواطف

رانيا تسلم ايديكى على التوست وبالف هنا و شفا بقيتى استازة
داليا ..اظن ملكيش حق تتكلمى كفاية انك داخلة بيصى علينا متأخر واحنا بنشطب ..كنا عايزينك تكونى هنا من زمان ..المهم بالنسبة للتلخيص ما تقلقيش حننزلة فى المنتدى وحبقى اقولك حاضر
عاشقة زوجها وابنها المكرونة وراكى وراكى ..انا بعمل معاها مكرونة او بطاطس محمرة وسلطة بابا غنوج ودمتم
don
don
عملته يا ديناااااااااااا رهيب يا ديناااااااااااااااااا الله يكرمك يا ديناااااااااااااااااااااااااا :D
عملته يا ديناااااااااااا رهيب يا ديناااااااااااااااااا الله يكرمك يا...
هبهوبتى طبعا قاعدة تاكلى فى اللبانة وتفرقعى بالونات وملكيش دعوة بينا ..يلا حتكتبيلنا اية النهاردة ؟

بقولكم يا بنات نوقف الجزء دة عند صفحة كام ؟؟؟؟؟ لان اللى فات علشان كان كتير وطويل كان متعب قوى
نانى يا نانى يا نانى تسلم الايادى بس فية حاجة انا سيباهالك علشان دى دخلت تخصصك بوضع اليد المخلل المشكل عشان تبقى كملتى ملف المخللات ..ولا اية ؟ اللى يعجبك ..
Awatef
Awatef
don don :
شكرا يا موتى على الرد السريع
اصل جوزى بيحبها وكل يوم يسألنى عليها ويقولى :حلوة السوبيا قوى اللى انتى عملتيها
بيتريأ عليا
وده لانى غلطت وطلبت منه يشترى من العطار روح جوز الهند وسألنى ليه قلت ويا ريتنى ما قلت
دون : الله يسلمك يا حبيبتى ، ماشاء الله تعبك مرحش ، شوفتى التلامذة عاملين احلى شغل
don
don
don don :
اعمليها بالظبط يا عواطف حتطلع زى الجاهزة بالظبط بس لو سمحتى لما تعمليها تبقى ترديلو التريقة
طبعا البنات دول زى السكر وعندهم استعداد ونشاط جميل ربنا يبارك فيهم ويعمروا بيوتهم