mona_abdelaziz
mona_abdelaziz
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
هيييييييييييييييييييييييييييييييه وعملت السمنة وعملت السمنة

دندون انا شاطرة بقى سقفولى

تمت بحمد الله تعالى عملية استخراج البترول اقصد السمنة والمرتة من القشطة
وتم الاستعانة بالعميل نودىىىىىىىىى ع التليفون والحمد لله ساعدتنى مساعدة جليلة هاه مش عاوزين حته واللا عاوزين الوصفة ابقوا اسالوا نودى انا ختها من ملف دندون السابق وصراحة طبقتها بالحرف وطلعت سمنة هيييييييييييييييييييييييه

سلام يا قمرات
ronii
ronii
متشكرة قوى يا موتى وانا برضه هاحاول احمله بعد التعديل كنت عايزة اقول حاجة مثلا فى الكيكة الأسفنجية نسيتوا تكتبوا مقدار البيض واحيانا مقدار الزبدةاوعدد الاكواببيظهر ملخبط مثلا كيكة الموز باين 5.2 كوب دقيق وطبعا الصح 2.5 كوب مش عارفة دة عندى انا بس
متشكرة قوى يا موتى وانا برضه هاحاول احمله بعد التعديل كنت عايزة اقول حاجة مثلا فى الكيكة...
المرتة
ازاي باه بتتطلع يا آروووووبه؟؟؟؟
mona_abdelaziz
mona_abdelaziz
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
بصى يا رونى
لما بتغلى القشطة وتقعدى تقلبى تقلبى بمرور الوقت حتلاقى حاجة تحت بدات تترسب وتكلكع
هى دى المرته يا قمر
بصى انا عملتها بالضبط زى ما نودى كاتبه اوك
بس الاضافة الوحيدة الخاصة بى انى عملتها فى حلة تيفال عشان نودى حذرت من انها تتلسع فريحت نفسى وعملتها فى حلة تيفال عشان معملش حريقة فى البيت
تمام
سلام يا رونى
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

مساء الفل عليكم جميعا

بقى انا صداع يا مووتي؟؟!!! طيب انا مش حاتكلم انا بس حاستناكي على باب المنتدى و انتي مروحة!!! >>>>> دندون تيجي تهدي النفوس و الا اتصرف انا على طول؟؟!!!

ما شاء الله عليكي يا منى شطورة، هي طريقتها سهلة خالص بس محتاجة شوية صبر في التقليب، تسلم ايديكي يا قمر، و عقبال ما هبة تيجي تفرحني و تقول انها عملتها هي كمان

رووني، ازيك يا فنانة الافتكاسات؟؟!!! على فكرة انتي لما بتفضلي تقلبي القشطة بالملح المورتة دي بتتكون تحت في الاخر و بيتفصل منها السمنة و انتي بتصفيها بقى السمنة لوحدها و المورتة لوحدها، بس طبعا مورتة القشطة بتختلف كتير عن مورتة الزبدة لان مورتة الزبدة بتبقى انعم كتير، جربيها الطريقة عندك في الجزء الرابع من ملف دندونة

تسلم ايديكي على البليلة و العاشورا يا دندون، دي من الحلويات المفضلة عند بابا، حاحاول اعملها له بسكر الريجيم زي ما قلتي

سمسمة الحمد لله بابا بقى احسن دلوقت لان نسبة السكر اتظبطت و احنا متابعين نظامه الغذائي دلوقت، تسلمي لي يا سكر على سؤالك عنه

ملحوظة يا منى: فكرتيني بفؤاد المهندس و المكنة اللي طلعت قمااااش!!!
ronii
ronii
متشكرة قوى يا موتى وانا برضه هاحاول احمله بعد التعديل كنت عايزة اقول حاجة مثلا فى الكيكة الأسفنجية نسيتوا تكتبوا مقدار البيض واحيانا مقدار الزبدةاوعدد الاكواببيظهر ملخبط مثلا كيكة الموز باين 5.2 كوب دقيق وطبعا الصح 2.5 كوب مش عارفة دة عندى انا بس
متشكرة قوى يا موتى وانا برضه هاحاول احمله بعد التعديل كنت عايزة اقول حاجة مثلا فى الكيكة...
mmmmmmmmmmmmmmmmm
شاكرين مهالليييين
حد حلو امور كده يكتبلي اللينك :27:
و اجيب قشطه عامله ازاي يعني؟؟
شاكرين
شاكرين