moslema_3
moslema_3
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
والله يا دون أنا سألته قبل ما اعمل اى حاجه و هو قالى عايز صينيه بطاطس فعملتها و على كدة عارفه اتبقى حوالى نص الأكل كله
don
don
don don :
صباح الفل يا يفات ازيك يا نودى عامله اية ؟؟ ازيك يا مسلمة ؟بس لية صنفتيله كتير كدة ؟؟كان كفاية علية طبق الشوربة علشان مايتعودش على كدة .بس تسلم ايديكى يا نودى انا من مدة كنت شفت اعلان فى جريدة الاهرام عن مكان بيع لحم النعام فعلا بس ححاول افتكرلك وانا شفت حد بيبيعه فعلا بس مين ؟؟؟حفتكر واقولك يا نودى
صباح الفل يا يفات ازيك يا نودى عامله اية ؟؟ ازيك يا مسلمة ؟بس لية صنفتيله كتير كدة ؟؟كان كفاية...
صباح الفل يا نهى وام ابيها يعنى يا ام ابيها حبك الشغل دلوقتى ؟؟؟قوليلهم تعبانة وخلى بالك بلاش القاعدة كتير وقت طويل فى الوقت دة يعنى ماتتنيش على بطنك قوى
فينك يا سمسمة ؟؟ويا موتى ؟؟؟؟؟؟؟
يا ام ياسمين فية طريقة مكتوبة للكنتاكى فى موضوع الطرق السرية للمطاعم انا لقيت فى الطريقة السرية بتاعة الكنتاكى حاجات مش موجودة هنا فجبتها من برة زى البهارات الايطالية و شوربة ماجى المففة اللى قلتلك عليها وفعلا حصلت على نفس الطعم وبرضة الاكياس دى جبتها من اليابان لو عايزة الطريقة انقلهالك
moslema_3
moslema_3
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
أعتقد يا نودى فى مكان او مزرعه على الطريق الصحراوى تقريبا انا فاكرة حاجه زى كدة بس فين بالظبط مش فاكرة والله بس هحاول أسألك ان شاء الله
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الفل يا دندون، تسلميلي و منحرمش منك و منتظرة ردك

تسلمي لي يا مسلمة منتظرة ان شاء الله ردك

بس يا ريت يا جماعة كمان اسماء مطاعم بتقدم لحم النعام و اماكن المطاعم دي هنا في القاهرة عشان باعمل عليها موضووووووووووع :( و لازم نروح نصور!! معلش حاتعبكم معايا
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
ازيك يا نها. انتي الحمل عامل معاكي ايه؟؟ ربنا يقومكم بالسلامة انتي و ام ابيها احسن العدادات بتاعتكم دي عاملالي قلق!! انا يا ستي عندي النهاردة سبانخ و ارز و لحمة و شوربة لسان عصفور و الحلو صينية جلاش بالمكسرات ، و انتي؟؟