meen_ana2005
meen_ana2005
وانا الله يخليك ارسيليلي سعر streach markعالخاص وطريقة التوصيل انا من الرياض حبيبتي ومشكوره مقدما
goodgrl
goodgrl
لا يمكنك مشاهدة هذا التعليق لانتهاكه شروط الاستخدام.
هلا حبيبتي اي كريم اللي تتكلمين عنة فية منة وايد شركات و احسن شي فيشي؟؟؟؟؟؟ حبيبتي انتي غلطانة و امضيعة الكريمات اللي عندي مو موجودة بالشرق الاوسط لا فيشي ولا غيرة هذوولة انا اجيبهم من برا تبين فيشي و روك و ريكسول و هالخرابييييييط موجودين بالصيدليات بس اللي عندي مو موجودين بالشرق الاوسط انا اجيبهم من برااااااااااا فهمتي حبيبتي
أم لندا
أم لندا
وانا الله يخليك ارسيليلي سعر streach markعالخاص وطريقة التوصيل انا من الرياض حبيبتي ومشكوره مقدما
فوفو3
فوفو3
أختي كل المنتجات اللي عندك كم أسعارها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أختي كل المنتجات اللي عندك كم أسعارها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لو سمحتي اختي ارسلي لي اسعار الكريمات و الامبولات و اذا ممكن توصلينها الى الرياض
goodgrl
goodgrl
sarra sarra :
Hii goodgrl... thanx o ya36eech il 3afia I'm sorry but the pc my using has no arabic, if u have problems in understanding something i write here please tell me 7abeeebty can u tell me about the cream u have for strech marks? how much is it? and what is it called?? and could u please tell me about the ampules u have? i wana know about all three, the one which is used for dark spots, and for large pores and finally the flash ampules... oo thanx wayd :)
Hii goodgrl... thanx o ya36eech il 3afia I'm sorry but the pc my using has no arabic, if u have...
no problem dear just add me on MSN massenger to discuss this IF u wanna buy it for real

thanks