الهدى والنور
الهدى والنور
جويا جويا شكرا حبيبتى نورتينى
التفاصيل من جديد لكم يا بنات المنتدى الجميل
الاعشاب الهندية من الهدى و النور و مختلفة عن اى نوع اخر من اعشاب فرد الشعر حيث لا نتائج سلبية و الحمد لله و الكل يشهد

طريقة الاستعمال
توضع على الشعر بعد فرده بالمكواه او السيشوار (مهم جدا فرد الشعر لان الاعشاب بتثبيت الشعر على هذه الحالة فيصير ناعما و مفرود ) و توضع على الشعر وهو مفرود لمدة 24 ساعة فقط بعد ذلك تفرك من على الشعر و يتم غسيل الشعر جيدا بالماء و يتم استخدام الزيت الهندى من انتاج نفس شركة الاعشاب او حمام زيت زيتون للشعر يوميا لمدة 3 ايام بعد استخدام الاعشاب
العبوه للشعر اللى لحد الكتف 200 درهم
لو شعرك طويل العلبة 250 درهم
بيظل شعرك مفرود لمدة عام

و هافكركم بالموضوع تانى

لو عاوزة شعرك حرير و مش عاوزة سشوارلمدة عام استخدمى الاعشاب الهندية التى استوردنها لكم خصيصا من الهند و هى ليست اى اعشاب فهى مجربة من الاخوات و مضمونة
مجربة ومضمونة100 % و ليس لها اى اثار جانبية و تاتى لك فى شكل بودرة لتعديها فى اى وقت تشائين طبيعية 100 %

يوجد مندوبة لبنات السعودية هى الاخت المتحضرة
مندوبة الامارات ام سلامة

بالنسبة لالوانها
1- اسود غامق
2- بنى غامق

علشان تحصلى على النتيجة المطلوبة يفضل ان تفردى شعرك بالسشوار او المكواه عند الكوافيرة (الصالون) للحصول على افضل النتائج

الفوائد المتعددة للاعشاب الهندية السحرية
1- فرد و تنعيم الشعر فى 24 ساعة فقط و يصبح مثل الحرير مهما كانت حالة شعرك

2- تغطية الشيب بشكل طبيعى و يوجد منها 2 لون بنى و اسود و تغطى الشيب تماما و تريح شعرك من الاثار الضارة جدا للصبغات و التى تسبب العديد من الامراض اعاذانا الله و اياكم من كل شر

3- القضاء على القشرة
4- تطويل الشعر
5- مناسبة للحوامل لانها طبيعية تماما
6- مناسبة للبنات الصغار من كل الاعمار و تريحك من عناء تسريح شعر ابنتك قبل الذهاب للمدرسة كل يوم و خاصة لو شعرها طويل و متشابك
7- عبوة اقتصادية كميتها كافية و زيادة الصغيرة منها تكفى مرتين لو شعرك قصيروزنها 500 جرام والكبيرة وزنها 750 جرام تقريبا لذا نحن نوفر لك اموالك بدلا من شراء عدة عبوات لتستطيعى فرد شعرك
8- مستوردة من الهند بلد الاعشاب و كل ما هو طبيعى

9-طبيعية تماما و لو الشعر مصبوغ او مفرود كيماويا اليوم لابد من الانتظار 4 شهور من يوم ما صبغتى او فرديته كيماويا حتى يزول مفعول الكيماويات منه لان الاعشاب طبيعية تماما لذا ما تتماشى مع الكيماويات

اطلبيها الان و احصلى على كل هذه الفوائد

تفرد الشعر لمدة سنة على الاقل و تصل الى 3 سنوات و طبعا جذور الشعر بتطول فتقومى بوضع الاعشاب عليها فتصبح ناعمة مثل باقى الشعر
واقروا تجربة الاخت THALIA - EMPIRE مع الاعشاب الهندية السحرية

http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=488960
و كمان الاخت ورد الجورى
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=501134
و ادخلى هنا لتقراى التجارب
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=467577

و دى كمان تجربة

الرسالة الأصلية كتبت بواسطة ورد الجوري »
اختي / الهدى والنور
الحمد لله جربته حلوه كثير خلت شعري ناعم ويهفف وانا اسفة كنت ناويه اكتبلك رسالك واخبرك بس المشكله كنت في دبي واليوم واصله بس فتحت الرسائل ووجدت رسالتك اللى فرحتني لانك بصراحة قمه في الذوق والاخلاق والتعامل معك كاني اتعامل مع اختي الحقيقيه والله .
واتمنى التعامل معك لاني عرفت ان لديك بخور وان من محبي البخور واريد عينات واحب اسالك عن خلطة التسمين لان بنت اختي نحيفه جدا .
ولك مني جزيل والله يوفقك يا الغاليه ويكثر رزقك ويبعد عنك الحاسدين والحاقدين امين يا رب العالمين .
الهدى والنور
الهدى والنور
الزيت لبنات السعودية اسالوا المتحضره عن سعره
اما باقى الدول انا ارسله لكم مباشرة و سعره 55 درهم + مصاريف الشحن
الهدى والنور
الهدى والنور
خواتى الشحن يوم الاحد من كل اسبوع و اتلقى طلباتكم من الاثنين للجمعة اسبوعيا و اشحن الاحد
الهدى والنور
الهدى والنور
الاعشاب تنعم الشعر و اى كسرة بالشعر بتصير مفرودة و ناعمة و بيهفهف زى ما بيقولوا
الهدى والنور
الهدى والنور
اخواتى من تطلب من مندوبة السعودية ياريت تراعى انه المندوبة بتنتظر حتى اكتمال العدد و هذا حتى لا يزيد تكلفة الشحن عليكم