Awatef
Awatef
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على الباب :icon28:
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على...
دون الجميلة
شكرا على البط
tamatiaa
tamatiaa
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على الباب :icon28:
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على...
ناني ربنا يخليكي علي مساعدتك لدون صراحة الطبل عليها كتيير اليومين دول

دون عايزة طلب تاني ( معلش) ساعات أجي اقرا الوصفة الاقي توابل ممكن يبقي طلب مش في الصفحة دي بس حاجة مهمة انا عايزة انزل الوييك اند دا ان شاء الله اجيب التوتبل الللي محتاجاها في المطبخ

ممكن تقوليلي ايه هي يعني اشتري ايه المفروض يبقي عندي ربنا يخليكي ليا يارب
don
don
Awatef Awatef :
دون الجميلة شكرا على البط
صباح الخير عليكم جميعا دة البط اللى طلبتية يا عواطف و بالهنا و الشفا و كل طلباتكم انا بنزلها على طول بس هى مشكلة الكمبيوتر اللى بتخلينى اخد وقت
Tamatiaa عارفة انك لازم تدخلى تصبحى عليا . على فكرة سئلتيلى على الكتابة بالعربى لحسن ما زالت المشكلة موجودة بالنسبة للتوابل يا ستى ( ملح _ فلفل _ شطة _ بهارات لجمة _بهارات فراخ _ بهارات للخضار _ كارى _ سماق _ جوزة الطيب _ كمون _ كزبرة ناشفة _ بهارات كبسة_ زعتر ) دول اساسى يكونوا موجودين عندك . و فية حاجات مش اساسية يغنى مابتستغدمش كتير زى الروز مارى مثلا يبقى بوقتها بس و ماتجبيش غير حاجة بسيطة جدا علشان تفضل طازة وعلى فكرة يا تماتيا التوابل بتاعة كارفور بتبقى حلوة جدا
don
don
Awatef Awatef :
صباح الفل يا هبة اشمعنى ما دخلتيش النهاردة ؟ و انا سامعة صوتك من هناك عمالة تلمى فى البنات ؟؟؟ على العموم فية هنا بط ... خديلهم بطاية فى ايدك على كام صابع محشى لزوم الريجيم :)
mooty
mooty
صباح الخير يا دندون

والله احنا تعبينك معانا اسالتنا كتيير
الله يكون فى عونك ويجعلة فى ميزان حسناتك