JUUJUU

JUUJUU @juujuu

عضوة جديدة

بليييييز ساعدوووني

العناية بالشعر

ياجمااااااااااااااااااعه بلييييييييييييييييز ابي مساعده انا زواجي بعد شهرين و نص وشعر صاير قليل ويتساقط وش اسووووووووووووي عطوني حل
7
614

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

انعم عربجية
انعم عربجية
اكيد الحل تروحين للدكتور مختص نصيحه احسن لك واضمن خصوصا انك عروس مايصير تلعبين بشعرك الحين
JUUJUU
JUUJUU
رحت تخيلي سوا لي الابر الفرنسيه والله مافادتني بشي:(
JUUJUU
JUUJUU
طيب مين تعرفين دكتور او دكتوره كويسه للشعر؟
فراولة بالشوكلاته
اذا انتي في جده
يمدحو دكتورة احلام في مستشفى سليمان فقيه
الدقرمه
الدقرمه
سلامو عليكو بصى انا رأى انك تهتمى بشعرك وبجسمك من دلوقتى انتى عروسه عاوزه جرعه مكسفه وبعدين شهرين ممكن تعملى فيهم حاجه بس ماتكسليش اعملى حمامات زيوت وحماماتطبيعيه كلها زى الموز بالبيض وهتلاقى عندك فى المنتديات خلطات من اخواتنا حلوه وسيبك من حمامات الكريم لانها كلها مواد كيماويه وتاثيرها بيبقى وقتى يعنى بعد ماتغسلى شعرك بيبقى مفعولها واضح بس مابيقعدش غير انه بيهلك الشعر بالمدى الطويل ..... عارفه انا جربت كل حاجه ممكن تخطر على بالك واء حمامات طبيعيه او حاجات جاهزه حمامات كريم وحاجات زى كده ميزه الحمامات الطبيعيه ان تاثيرها وقتى ووكمان مش بياثر على الشعرايه وبالمداومه والاستمرار بيقعد للمدى الطويل اما الحاجات الكميائيه زى حمام الكريم وقتى لكن بيهلك الشعره فانتى ابتدى من النهرده اعملى حماات زيوت بس تكون زيوت طبيعيه اصليه واعملى مرتين فى اليوم وخلى بالك نصيحه من اختك متجوزه من اقل من سنه بعد الجواز شعرك هيهلك من كتر الغسيل وانتى عارفه بعا ليه؟؟ فلازم يكون شعرك قبل الجواز متغذى كويس لانه بيتهلك بعد كده ده غير ان بعد الجواز هيبقى صعب عليكى انكتعملى حمامات مش منظر قدام جوزك بس ساعتها هتلجئ لحمامات الكريم يعنى خلى حمامات الكريم بعد الزواج انما حاليا خليكى فى الحاجات الطبيعيه وبرضه لبشرتك ابتدى اعمليلها ماسكات من دلوقتى ولجسمك وماتنسيش الحمام المغربى بيخلى الجسم تحفه طبعا انا طولت عليكى عملت معاكى زياره يارب اكون افادتك لو عاوزه اى استفثار ابعتيلى على الخاص