أكلات سهلة و سريعة للإفطار

اطباق عالم حواء

السلام عليكم يا قمرات ومبارك عليكم رمضــان

ليا طلب و ياريت تفيدوني

أنا يا بنات موظفة و زي ما انتم شايفين في التوقيع عندي بنوته صغنونه الله يحفظها مطلعه عيني عيزاني طول الوقت جنبها اول لما اتحرك من قدمها تبدأ والمشكله اني من وقت ما ولدتها و انا محتااااااااااااااااسه و معظم أكلنا انا و :arb: من برا
و بصراحه هو صبر كتييييييييييييييييييير عليا بس طبعا الكلام ده ما ينفعش في رمضان يا إما

فياريت اللي عندها وصفه لأكله سهله و سريعه يعني ما تخدش وقت تحطها هنا

وان شاء الله يكون في ميزان حسناتكوا
40
39K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

أم نوجي
أم نوجي
38 مشاهدة و ولا رد وااااااااااااحد :44:
على الأقل حطولي الرابط لأي أكله سهلة و سريعة

يرضيكم أطلق :44:
فريده عبدالله
بيتزا التوست
المقادير /توست صلصلة بيتزا حبن موزيرلا فلفل رومي وزيتون
الطريقه /قطعي التوست اذا رغبتي دوائر او مثلثات او ممكن تخليه مربع زي ماهو ورصيه في صينيه وحطيه عليه صلصلة البيتزا والجبن والفلفل والزيتون وحطيها بالفرن وشغلي من تحت فقط واتركيها حتى يشقر لونها وهنا تصير عندك بيتزا في عشر دقائق
اسطوانات النقانق
المقادير /عجينة البف باستري ونقانق
الطريقه/خذي عجينة البف باستري المربعه وضعي في طرفها حبة نقانق بالعرض ولفيها على شكل اسطوانه ورصيها في صينيه وادهنيها بالبيض وحطيها بالفرن حتى تستوي وتتحمر
أم نوجي
أم نوجي
بيتزا التوست المقادير /توست صلصلة بيتزا حبن موزيرلا فلفل رومي وزيتون الطريقه /قطعي التوست اذا رغبتي دوائر او مثلثات او ممكن تخليه مربع زي ماهو ورصيه في صينيه وحطيه عليه صلصلة البيتزا والجبن والفلفل والزيتون وحطيها بالفرن وشغلي من تحت فقط واتركيها حتى يشقر لونها وهنا تصير عندك بيتزا في عشر دقائق اسطوانات النقانق المقادير /عجينة البف باستري ونقانق الطريقه/خذي عجينة البف باستري المربعه وضعي في طرفها حبة نقانق بالعرض ولفيها على شكل اسطوانه ورصيها في صينيه وادهنيها بالبيض وحطيها بالفرن حتى تستوي وتتحمر
بيتزا التوست المقادير /توست صلصلة بيتزا حبن موزيرلا فلفل رومي وزيتون الطريقه /قطعي التوست اذا...
شكرا حبيبتي على ردك
انتي الوحيده اللي عبرتيني :44:
يااااااا رب يكرمك و يحققلك كل اللي تتمنيه
أم نوجي
أم نوجي
طيب ممكن تقولولي حشوات السمبوسك
غـــــ سمراء ــرور
انا ماطبخ ولا كان علمتك