jgig
jgig
plz ya banet a3touna lam7a ala as3ar il sakan fi il chalihat aw il choukaka
mmm
mmm
اختي هبة الله بغيت احسن المحلات لبيع ملابس الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟ محلات تييع جلابيات مقاسات كبيرة وحلوه؟؟؟؟؟كذلك ملابس نوم مقاسات كبيرة؟؟؟؟؟؟؟؟:26:
اختي هبة الله بغيت احسن المحلات لبيع ملابس الاطفال؟؟؟؟؟؟؟؟؟ محلات تييع جلابيات مقاسات...
السلام عليكم
بصراحه كل ما اجي اقول حاجه الاقي هبة قالتها :27:

ملابس الاطفال
كونفيتي
كونكريت
دانيال
ميكس
ميكس اند ماتش
و في ماركه اسمها بلو بلوكو .. حاجه كده بقراها بالشبه بس حاجاتهم جميله
و محل اوركيدز و لافلي فيهم حجات حلوة برضه :27:

الحريمي عندك ..
روجادا
جي بي
فابلوس
ديليدريس
ويف
وايلد

هتلاقيهم في معظم المولات و كارفور كمان

و لا يفوتكم .. سيتي ستارز .. فيه كل المحلات الماركات :27:
mmm
mmm
انا السنة الماضية رحت القاهرة ....والله والله يوم اللي برجع منها سويت عزاء جلست ابكي واقول ما ابقى ارجع ابقى اجلس اكثر في مصر وحاولنا نأخر الرحلة لاكن قدر الله وما شاء فعل والسنه هذي اقول لزوجي لو ما وديتني مصر راح انجن لاكن ودي أسأل :انا عندي طفل 4 سنوات ونفسي اروح الغردءة او شرم الشيخ بالنسبة للرحلات البحرية والغواصات والحركات اللي ذكرتوها في البحر عادي يركب معي ابني لانه صغير او انه ممنوع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وياريت تكلموني عن شرم الشيخ والغردءة اكثر سمعت دكتورة تقول:الغردقة ما تصلح للمتحجبات أغلبها بنات لابسين مايوهات وعلى البحر وخلاعه صحيح هذا الكلام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صراحة القاهرة شفت ناس كثير فيها محترمات حتى لو هي مو متحجبة
انا السنة الماضية رحت القاهرة ....والله والله يوم اللي برجع منها سويت عزاء جلست ابكي واقول ما...
مايوهات !!!!!!!!!!!!!!! طب يا ريت يلبسوا ميوهات
دول بيلبسوا توبليس :30:
أنا من كتر اللي سمعته عن اللي الاجانب عاملينه هناك مش راضية اروح خالص ..
حتى جوزي كان بيروح مع عيلته قبل ما نتجوز .. لكن بعد ما اتجوزنا .. خلاص منعت كل الكلام ده :16:
mmm
mmm
ممكن كمان تطلعوا رحلة صيد من العين السخنة .. و هم في المركب بيعملولكم السمك اللي اصطادتوه و بيطبخوهولكم .. و ابقوا ادعولي ..
خزائن ربك مملؤة
فاتك نص عمرك يالي ما شفت مصر .. دي السماحه روحها والطعامه مصر

ولا ورده بلدي فيها عطر مصر والربيع في مصر والهرم في مصر ومصر هي مصر

يا حبيبتي يا مصر يا مصر يا حبيبتي يا مصر يا مصر

والمصري مصري وشياكه وعصري والنيل عمي وبيجري في شرياني

ومنوره ومعطره صاحبه الموضوع اختنا غرام الاحباب

وتسلموا كل من رد على اختنا وانا بكرر ندائي لكي ووحياه الشده الي انا فيها دلوقتي انزلي يا شيخه ولا يهمك ولا يكون عندك اي تفكير انا اختي برضه جايه شهر سته باذن الله وتيجوا كلكم بالسلامه اختاه

وعلى العموم والسمك بيعوم الشعب كله بيعرض خدماته لسيادتكم يا باشا بس انتي انوي ونوري المطار يا اطيب الزوار وشعبنا محب جدا وبيحب الخير ومساعده الغير وحضراتكم ان شاء الله اكيد مش اي غير
وبكرر شكري واحترامي لشخصكم الكريم وكل الشله من حواء الكريمه