بنت الدار 2003
بنت الدار 2003
ام روان ومحمد
الله يخليهم لك يارب ونفرحى فيهم
مشكورة على الرد والمشاركه
وصدقونى كلامكم هذا يرفع من روحى المعنويه ويخلينى استمر واكون مصرة
عطر الـــورد
عطر الـــورد
ابدئي بالحاجات السهله والبسيطه لرفع روح المعنويه وعمرك ما تكتسب خبره دون الوقوع في الخطا فمن الخطا نعرف الصح وخلي عندك صبرواصرار ومش انتي لوحدك اللي كده وربنا يوفقك

صحيح كلام أم روان

حبيبتي كلنا اول منشتغل الشغل يضحك لو تشوفي شغلي ايش تقولي :) خليها مستورة

بس الاتقان لابد له من التكرار والتجربة والعمل الكثير

لا تيأسي تشجعي كل ما تفشلي زيدي عناد ههههههههه قولي راح اعملها راح أجيبها راح أسويها

وبكرة هتكوني أحسن وحدة فينا تشتغل كل شيء جميل

:) وهتشوفي
بنت الدار 2003
بنت الدار 2003
عطر الورد
الله يكرمك يارب
والله كلامك يدخل القلب
إن شاء الله ربى يحقق لى حلمى واصير شاطرة فى الشغل
وكله بفضل الله ثم بفضل احلى عالم عالم حواء
فينوس الجميلة
عطر الورد الله يكرمك يارب والله كلامك يدخل القلب إن شاء الله ربى يحقق لى حلمى واصير شاطرة فى الشغل وكله بفضل الله ثم بفضل احلى عالم عالم حواء
عطر الورد الله يكرمك يارب والله كلامك يدخل القلب إن شاء الله ربى يحقق لى حلمى واصير شاطرة فى...
انا مع كلام ام عزيزان السكر ام دم شربات من غير مااشوفها
لازم فعلا تخلصى العمل اللى فى ايديك وبعدين تشوفى اية اخطائك فية وتتجنبيها المرة التانية ودة علشان كل مرة بتعملى حاجة افضل ونصيحة تانية لازم تحتفظى بالعمل الاول ودة علشان كل مرة تخلصى عمل جديد هاتبصى فى القديم وتعرفى اد اية انت اتقدمت فى شغلك وصدقينى المحبين للاشغال اليدوية بيغلطوا كتير بس زى حالتك كدة يرجعوا يحنوا ويزهقوا ويكرروا تانى وربنا يوفقك :)
shaymaa-m
shaymaa-m
بصي انا مش عارفه اقوللك ايه بعد كل الكلام اللي اخواتنا في الله قالوه فعلا مع التجربة ح تتحسني

انا زيك مبتدئة لسه متعلمه كروشية و باكافح حاليا مع التريكو و بالصبر و ايه يعني الحاجة طلع شكلها وحش مش انا اللي عملاها تبقى حلوة و ايه يعني المرة اللي جايه احلى انشاء الله و لا يهمك لو خربتي الدنيا اول مرة وتاني مرة بس لازم تتعلمي و مابتطليش وتحاولي ما تكرريش نفس الاخطاء و باذن الله تابعي المنتدى بتتعلمي حاجات كتير و اسئلي عن اي حاجة عايزاها او مش فاهما و اخواتنا الخبيرات باذن الله ح يجاوبوكي