دموع التائبة
دموع التائبة
كان فيه بنت امورة بتسأل على حد بيفصل انا كمان يا بنات عايزة حد يكون ثقة وايدة نضيفة وبيزبط عايزة افصل حاجات كتير محتاجة لبس ونزلت مرة لقيت الحاجات غالية والازواق والخامات مش قد كده
كان فيه بنت امورة بتسأل على حد بيفصل انا كمان يا بنات عايزة حد يكون ثقة وايدة نضيفة وبيزبط...
بصى فى محل فى اخر عباس العقاد عند أبو الجوخ بتاع العجل اسمه اتيلية السعادة صاحب المحل راجل ملتزم اسمه الحاج محمد و فيه مراته هى اللى بتاخد المقاسات عشان هو مش بيقيس للستات

انا فصلت عنده بنطلون و تونك و جيب بس كويس و شغله نضيف زى ما كنت عايزة بنسبة مثلا 90 % جربى كده تفصلى عنده حاجة واحدة خفيفة و لو عجبتك ابقى فصلى اكتر و على فكرة هو اسعارة رخيصة جدا

التونك 40 جنية - جيب او بنطلون 30 جنية - تونك طويل لغاية الرجلين 50 جنية - عباية تبدء من 60 جنية
ابقى عدى عليه هو بيفتح طول ايام الأسبوع من 11 صباحا حتى 11 مساءا ما عدا الجمعة

لولو ................معلش مش فهمت الوصفة اوى يعنى انا ادخل مكرم عبيد لحد الشارع بتاع الأسواق الحرة و بعدين ادخل من عنده يمين على طول و هلاقى المحل فى الأخر على الشمال و لا ايه ؟؟
أم فرح و خديجة
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

الملف رائع يا دون ربنا يبارك فيكي و يخليكي

كل البنات فعلا منورين و عرفتوني على حاجات كتيرة ما كنتش عارفاها, شكرااااااااا

ليا بقى سؤال لو سمحتوا, ان شاء الرحمن هانقل من شقتي لشقة جديدة, و عايزة أشتري مطبخ, يكون حلو و مش غالي

انا شفت مطابخ ألوميتال الواحد ب 700 جنيه, 140 سم, و مش عارفة هل فعلا كويسين و الا لا؟

زوجي عنيييييييد جدا و ما بيفهمش في المطابخ, بس رافض المطبخ ده و مش عاجبه :(

المهم لو سمحتوا تدلوني على محلات أو ورش أو مصانع ممكن أشتري منها مطبخ حلو و بسعر كويس عشان أنا ماعرفش حاجة

في القاهرة

شكرااااااااااااااااااا يا بنات
lolookasha
lolookasha
يعني هو في الشارع اللي علي نصيته الاسواق الحرة و هانيمكس؟؟؟
يعني هو في الشارع اللي علي نصيته الاسواق الحرة و هانيمكس؟؟؟
ايواااااااااااا

انا توقعت برضه انك هتفصلي مني:hahaha:
بصي هو زي ماقلتي تمام تدخلي من ناصية الأسواق الحرة وتكملي على طول حبة حلوين هتلاقيه على الشمال
eng_yoyo
eng_yoyo
لورزة فعلا محل نيو يورك في حجات بتبقي لزيزة للبيت قوي و سعرها رخيص
طيب سوأل حد يعر ممكن اعمل شعري هاي ليت بكام و هو تقريبا طولة وسط يعني زي مني زكي في الاعلان بتاع بانتين مع الفرق :39:

و لو في كوفير محجبات تاني كويس و حد مجربة في منطقة مصر الجديدية و مدينة نصر
لوزة_لوزة
لوزة_لوزة
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته الملف رائع يا دون ربنا يبارك فيكي و يخليكي كل البنات فعلا منورين و عرفتوني على حاجات كتيرة ما كنتش عارفاها, شكرااااااااا ليا بقى سؤال لو سمحتوا, ان شاء الرحمن هانقل من شقتي لشقة جديدة, و عايزة أشتري مطبخ, يكون حلو و مش غالي انا شفت مطابخ ألوميتال الواحد ب 700 جنيه, 140 سم, و مش عارفة هل فعلا كويسين و الا لا؟ زوجي عنيييييييد جدا و ما بيفهمش في المطابخ, بس رافض المطبخ ده و مش عاجبه :( المهم لو سمحتوا تدلوني على محلات أو ورش أو مصانع ممكن أشتري منها مطبخ حلو و بسعر كويس عشان أنا ماعرفش حاجة في القاهرة شكرااااااااااااااااااا يا بنات
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته الملف رائع يا دون ربنا يبارك فيكي و يخليكي كل البنات...
انا من سنة اول الجواز

رحت مؤسسة الجيش

في ميدان العباسية جنب عمارة مصر للسياحة

المؤسسة دي في محلات بتعرض فيها كل حاجة من الاثاث ( و بتبيع لكل الناس )

و انا رحت محل هناك بتاع مطابخ بس كانت خشب و عملت تصميم

و عملت افكار مثلا زي التربيزة اللي بتتفتح من فوق الادراج و درج للزيوت كده

و كان سعر متر الخشب الزان 700جنيه بعد الفصال السعر ده السنة اللي فاتت

و طبعا انا جربت المطبخ فعلا رائع

و في ناس بتشكر اوي في الالومتيال بيقولو انظف في الاستخدام علي اساس انا الخشب بيكون صعب تنظيف الدهون اللي عليه

و فعلا لون الالومتيال مش بيتغير و سعره فيه

غير الخشب خالص محتاج دايما تنظيف