توكلى على الحى القيوم وجربي هذى الوصفة راح تحملى باذن الله

تأخر الحمل

توكلى على الحى القيوم وجربي هذى الوصفة راح تحملى باذن الله انا راح اقلكم القصة من اولها كنت رايحة للدكتورة عشان عندى التهابات واناقاعدة فى غرفة الانتضار وكانت الغرفة مليانة حريم وحدة من المراجعات ساءلت الحريم وكانت قريبة منى وقالت مين فيكم جاية تراجع عشان تاءخر الحمل ردت عليها وحدة من جنسية عربية وقالتلها انها جاية تراجع عشان ماحملت فقالت اناعندى وصفة سويتها الشهر هذا والحمد لله ماجات الدورة وحللت وطلعت حامل تقول راعية الوصفة ماخليت دكتورة ولاداية الى رحتلها وابر منشطة وتحاليلولافاد معى شى وقلت للحرمة الوصفة وبعدها اناقعدت اساءلها عن كل التفاصيل وقالتلى انة وحدة عندها بنت وماحملت بعدها ب13 سنة وسوتها وماشاء الله حملت الوصفة هى نصف صفارة بيضة بلدى مع سدر مطحون تعجنى السدر بنص صفارة البيضة وتعمليها تحميلة للرحم الطريقة بعد الطهارة من الدورة تحطى التحميلة قبل الجماع مباشرة اذا ماتم الجماع مباشرة راح تنزل التحميلة زى ماهى لازم قبل الجماع مباشرة تستعمليها لمدة 10او15 يوم كل يوم تسوى تحميلةجديدة وتحطيها قبل الجماع الين ربنا يكرمك بحمل يبنات والله تعبت من الكتابة :09: وسامحونى على الاسلوب الركيك ملاحضة ورق السدر جيبوا من عند العطار مو مطحون انتوا اطحنوا فى البيت افضل البيض يبنات كل يوم نص صفارة تنعجن بسدر وتكون تحميلة انا عندى بنت الحمدلله بس ابغى اكسب اجر امانة عندكم الى تحمل تبشرنى على الخاص وتدعى لراعية الوصفة ربى يتمم حملها وادعولى ربى يبنيلى بيت فى الدنيا وفى الجنة جربوها كدى شهر لاتقنتوا من رحمة الله

اختي لفظ الجلالة يكتب بالهاء وليس بالتاء المربوطة..فارجو الانتباه رعاك الله / المشرفة
14
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

فرفوشة2005
فرفوشة2005
الله يجزاك كل خيــر

بس انا اتخوف من وضع بعض الآشياء داخل الرحم !!
oum nasser
oum nasser
الله يجزاااااااااااك خير
زائرة
الله يجازيك خير حبيبتي ويرزقج ويرزق كل محرومه
روح الزهر المصرية
انا كمان بخاف من اى شئ يوضع فى هذه المنطقة خصوصا انا عانيت كتير من الألتهابات
بس ايه العمل غير وضع االتحاميل
منى غادة
منى غادة
جزاك الله خيراااااااا