مش قادره اسامحه......اعمل ايه

الأسرة والمجتمع

مش قادره اسامح زوجي علي اللي عمله فهمني من شهرين انه بيجهز رحله عمل لمده اسبوعين يزور فيها تركيا واسبانيا وايطاليا وفعلا حدد ميعادها في اجازه عيد الأضحي واكتشفت انه حولها لرحله عائليه اخذ اخواته وولادهم راحوا مع بعض وانا قضيت العيد لوحدي زي الكلبه

هتسالوني مارحتش معاه ليه لاني متزوجاه من 10 سنوات ورفض يعطيني الجنسيه المصريه وكل ماطلبها منه يقول لي انا مش عايز اديهالك وكل ما تطلبيها هاصمم اكتر علي رايي وانا معي وثيقه سفر فلسطينيه واغلب البلاد بترفض منح صاحبها الفيزات

بيحاول معي منذ عودته انه يصالحني لكن رافضه تماما والله اشعر بالنار جوايه غير الاهانه وقله القيمه وفرجه الناس عليه وهو مسافر مع اخواته يتفسح في العيد وتاركني لوحدي

هذه مش اول مره كل مره بيسافر ويسيببني بحجه الشغل واكتشف انه كان بيتفسح او بيزور صحابه لكن المره دي كانت قويه اقوي بكتير من المرات اللي فاتت اشعر بالاهانه والظلم

جايبلي شويه هدايا كالعاده يراضيني بيها فاكر ان المره دي هتعدي مثل المرات اللي فاتت رافضه اكلمه لاني مش قادره والله غصب عني

مش عارفه اعمل ايه اتصرف ازاي اخد حقي منه ازاي وكيف انسي الاهانه ونظره الناس لي ونظره اخواته وامه لي بتالم والله قلبي بيبكي ياريت تحطوا نفسكوا مكاني وكل واحده تقولي لو زوجها عمل معها هذا الموقف رد فعلها هيكون ايه ياريت تجاوبوني
21
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

داايم دووم !!
داايم دووم !!
لاحول ولاقوة الا بالله !!

شدي وارخي ,,

لكن لا تتنازلي عن الجنسية ,,
الله يسخره لك ويوفقك ..
ام لمووي
ام لمووي
الله يسخره لك ويصلح حالك
حديقة ورد
حديقة ورد
مدامها مو اول مره..كبري الموضوع ودخلي اهلك..

وبعدين مو ضوع الجنسيه ماينسكت عليه لازم تخلين اهلك يتدخلون ويكلمونه.

الله يسهل عليك امرك يارب.
حنين الأمومه@
حنين الأمومه@
فعلا قولي مابرضى الا بالجنسيه
لانه بصراحه ماتستغني الحرمه عن زوجها خصوصا بالسفر
روح الغلا
روح الغلا
لا يمكنك مشاهدة هذا التعليق لانتهاكه شروط الاستخدام.