YAKOTA
YAKOTA
معلمتي العزيزه :39: عندي اقتراح اتمنى يناسبك !!! انامتأكده ان ظروفك ما تسمح تكوني متواجده على طول كما هي ظروف اغلب اخواتي المشاركات لكن ياليت تخصصي وقت نحضر كلنا معك في نفس الوقت ونتناقش ونطرح ماعندنا من اسئله علشان مايطول وقت الدوره وننتظر ردك ونتأخر في التطبيق ونكون ماشين اول بأول ... زميلاتي العزيزات ما رأيكم ؟؟؟
معلمتي العزيزه :39: عندي اقتراح اتمنى يناسبك !!! انامتأكده ان ظروفك ما تسمح تكوني متواجده على...
هو اكيد ده هايكون كويس بص هو يعتبر صعب انه يتحدد موعد للتواج في المنتدي بشكل مسبق لانكم كلكم عارفين
اطفالنا وبيتنا

:angry:

ما بنصدق نلاقي وقت نسرقه علشان نقدر نكمل شغلنا ونتواصل

فصعب علي ناس كتير تحديد وقت معين الا المتفرغة الانسة اللي لسة ماتزوجت ( يابختها :mad: )

:icon33::icon33::icon33:
YAKOTA
YAKOTA
فكرتك حلوه بس اتوقع الدورة باقي لها شوي وتخلص وووينك ياقوته!!
فكرتك حلوه بس اتوقع الدورة باقي لها شوي وتخلص وووينك ياقوته!!
خلااااااااااص هانت

باقي درسين فقط

وهاحاول انزل درس بجهزه الاسبوع ده والتاني في الاسبوع القادم
بحيث نختم الدورة ونتابع مع بعض في موضوع المناقشات

وبعد كدة هايبقي المتابعة علي ايميلي او علي الخاص بشكل اسرع

وربنا يوفقنا جميعا ياااااااااااارب

:39:
YAKOTA
YAKOTA
كويس دخلت السيريال وضبط تماااام وفعلاً اهم شي التجررربه جزاك الله خير
كويس دخلت السيريال وضبط تماااام وفعلاً اهم شي التجررربه جزاك الله خير
جميييييييييييل ماشاء الله

الله يوفقك حبيبتي
YAKOTA
YAKOTA
استاذه ياقوته ماعرفت لبرنامج التواقيع المتحركه ياليت تعطينا تفصيل اكثر للبرنامج كيفية تنزيله والعمل فيه وتنزلي النسخه المعربه ابغى اسوي توقيع يعرض منتجاتي يعطيك الف عافيه
استاذه ياقوته ماعرفت لبرنامج التواقيع المتحركه ياليت تعطينا تفصيل اكثر للبرنامج كيفية تنزيله...
البرنامج يا قمر بنعمل فيه 3 خطوات بس
اضافة الصور
وبعدين ظبط الوقت للصور
وبعده حفظ المشروع

وانا شرحته بالصور
حتي لو كان بالانجليزي
محتاج بس تركزي في الصور في الشرح وتجربي مرة واتنين

ماتيأسيش

انا بعلمك شئ جميل هاينفعك في تجارتك طول العمر ان شاء الله ويسهل عليكي كتير

بس لازم تجربي مرة واتنين

علشان يطلع شئ صح وجميل مثلك
YAKOTA
YAKOTA
هلا استاذتي الغاليه بالنسبة للواجهه انا حطيت الصوره وكاتبة تحتها الكلام بس نسيت اقولك :35: مرحبا بكم عملاءنا الكرام في متجرنا الجديد نتمنى ان ينال اعجابكم ونحقق رغباتكم وفي حال وجود اي استفسار يمكنكم كتابة تعليقاتكم وطلباتكم ومراسلتنا على الايميل او ارسال رسالة نصية على الأرقام المدونه وان شاءالله بحاول اسوي تصاميم احلى وعملت التعديل على كل المنتجات وكمان لو سمحتي حابه اضيف عداد الزوار
هلا استاذتي الغاليه بالنسبة للواجهه انا حطيت الصوره وكاتبة تحتها الكلام بس نسيت اقولك :35: ...
تمااااااااااااااااام يا قمر

يسلمو

اووكيه هاضيف لك العداد

عيوني يا عسل

:)