حسبي الله العظيم
شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بنت وجدة
بنت وجدة
معليش بنت وجده بقول اللي فهمته منك وانتي قوليلي صح ولا لأ الغسول اللي استخدمه ايا كان اخلط معاه ليمون ونشا واحطه على الوجه واخليه شوي الين ينشف وبعدين اغسله صح ولا لأ .. ولا انك اتقصدين بالغسول اللي هو بالصورة؟ بصراحة ما اعرفة ولا عمري شفته ليت تعطينا معلومات اكثر عنه ووين ممكن نلاقيه؟
معليش بنت وجده بقول اللي فهمته منك وانتي قوليلي صح ولا لأ الغسول اللي استخدمه ايا كان اخلط...
كلامك صح اختي حنين
والغاسول ممكن بتسموه عندكم الطين مثلا الطين الابيض والطين الاخضر وفي اكيد الطين البني
روحي للعطار قوليلوا يديك الطين البني تبع الشعر ويصلح للوجه كمان عشان بيرطب
وكمان سريع الدوبان بشوية ماء دافئ فقط وبيكون احجار على شكل مربعات
واكيد اختي هو الي بالصور والنشا وماء الورد كانت اضافة فقط من الاخت لمار بتقول حلو:)
عاشقة الواحة
عاشقة الواحة
اختى بنت وجدة نشكرك شكرا جزيلا على الوصفة الحلوة دى بس يا ريت لما تكتبى حاجة تكتبى بلغة الكل يعرفها انا مصرية انتى تقصدى الغسول الا هوة الصابون واى صابون نستخدمة ولا صابون من نوع معين وهل هوة سائل ولا مبشور ولا بواقى فهمينى اختى معلش وجزاكى اللة عنا كل خير يا رب ومن علمنى حرفا صرت لة عبدا وشكرا لكى
اختك عاشقة الواحة
بنت وجدة
بنت وجدة
اختى بنت وجدة نشكرك شكرا جزيلا على الوصفة الحلوة دى بس يا ريت لما تكتبى حاجة تكتبى بلغة الكل يعرفها انا مصرية انتى تقصدى الغسول الا هوة الصابون واى صابون نستخدمة ولا صابون من نوع معين وهل هوة سائل ولا مبشور ولا بواقى فهمينى اختى معلش وجزاكى اللة عنا كل خير يا رب ومن علمنى حرفا صرت لة عبدا وشكرا لكى اختك عاشقة الواحة
اختى بنت وجدة نشكرك شكرا جزيلا على الوصفة الحلوة دى بس يا ريت لما تكتبى حاجة تكتبى بلغة الكل...
اختي شوفي الردود الغاسول اقصد الطين على شكل احجار تلاقوه عند العطار
وهو الي موجود بالصورة لو ما عندكم عليكم العوض استبدلوا مكانه الطين الاخضر رائع للحبوب بيشفها
ونفس اطريقة بردوا:42: :angry2:
رفيعة الشأن24
رفيعة الشأن24
ياحلللللللللللووووووووووووووو طريقة كلامك يابنت وجده