قسم خاص للمحجبات

الأزياء والموضة

هاي يا بنات
أنا حبيت أعرض عليكم مشكلتي و إللي مش عارفة أحلها و يا ريت تساعدوني ، أنا محجبة و بلاقي صعوبة في إني أشتري ملابس تناسب الحجاب في السوق و خاصة في العين ، كل الموديلات و المقاسات كأنها للأجانب و الغير محجبات ، المهم بضطر أفصل و صراحة التفصيل لقيته أفضل بكتير ، المشكلة إني مش بعرف أوصف للخياط الموديل إللي أنا عايزاه ، و خصوصا إني بحب ألبس موديلات غريبة و جديدة ، متكونش منتشرة يعني بس تكون موديلات تتماشى مع الحجاب ، ياريت نعمل قسم خاص لملابس المحجبات ، يعني إللي شايفة في نفسها موهبة الرسم و تصميم الملابس يارت ترسم و تضيفه في قسم المحجبات ده و تقترح ألوان الموديل و يا سلام لو تقدر ترسم حاجة من ملابس مذيعات إقرأ لأنها بتعجبني جدا وخصوصا المذيعة عبير صبري و بسمة ، فيها إلتزام و أناقة في نفس الوقت سواء في الموديل أو الألوان ،،،،، أنا عارفة إني رغاية سامحوني لو وجعتلكم دماغكم ، بس ياريت ألاقي منكم مساعدة
:26:
10
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

قطة سامح
قطة سامح
يا بنات محدش بيرد لييييييييي؟
العاشقة85
العاشقة85
والله ماعندي فكره

لاني البس اي شي بس يكون تحت العبااه

احسلج البسي عبايه اريحلج وتقدرين هاييج ساعه تلبسين الي تبينه من بنطلون او تنوره وقمصان كات
بارقة خير
بارقة خير
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وأنا رأيي من رأي الأخت العاشقة85

البسي عباية أو جلباب أريح لك ... والبسي تحتها اللي يعجبك ... ولما تكونين في مكان ما فيه رجال غير محارم ... اخلعي العباية أو الجلباب..

بالعكس أنا أشوف لبس العباية أريح ويعطيك مرونة أكثر في اللبس ...

علشان كذا اللي في السوق مثل ما قلتي غير ساتر ... لأن أغلب الأخوات يلبسون فوقه إذا طلعوا من البيت
قطة سامح
قطة سامح
شكرا على ردودكم ، أنا أحيانا ألبس العباية هنا ، لكن في مصر صعبة شوية
غلا دبي
غلا دبي
هلااختي قطة سامح

في مصر اظني عنوان اللبس لي تبينه ف اقرأ فعلا انا لما أشوفهن وايد راقي وبصراحه

بناتكم بيتشجعن اذا شافوج لابسه منه

ليش ماتجربين اسواق دبـــي ؟؟