ماليش طلب بس عايزة افضفض شوية

المشاريع والافكار التجارية الشاملة

ازيكم يابنات
انا ماليش اصحاب احكيلهم بحكم غربتى و طول عمرى متعودة ان يكون لى حد يشاركنى افكارى و يساعدنى انا بجد محتاجة بس احكى
انا مصرية و مقيمة فى الرياض
الفراغ قتلنى عندى وقت كتير اوى و مش عارفة اعمل فية اية كل مافكر فى حاجة تنسد فى وشى:09:
انا يابنات بكالريوس تجارة انجليزى عندى قدرة على التدريس الحمدلله بس خايفة اقدم فى مدرسة لانى حامل و مش عارفة هاعمل اية لما اولد كمان ليا طموحات تانية نفسى فيها اكتر
ممكن ادى دروس المواد التجارية لبنات الجامعات اللى عندهم مشكلة فى اللغة بس ماعرفش اى حد خالص
نفسى موت اشتغل مهنتى الاساسية محاسبة انا الحمدلله كويسة فى اللغة و الحاسب بس طبعا دة عايز واسطة جامدة اوى او اكون سعودية
فكرت اكمل دراستى بس انا طول عمرى متعودة لازم اذاكر فى مجموعة مش لاقية اى حد يشجعنى خالص
عندى استعداد ادى دروس خصوصية لو حتى 200ريال بس المشكلة انى اخاف اروح اى بيت عايزة يجى عندى البيت
فكرت اروح دار تحفيظ بس لاقيت معاد رجوعى هيكون بعد زوجى بكتير و مقدرش كل يوم اسيبة جعان ساعتين
بجد مش عارفة اعمل اية و لا ابداء ازاى
حتى معنديش اصحاب اخرج معاهم عشان اضيع وقت
كل اللى بعملة ادخل على النت ادور ازاى احقق حاجة من اللى كتبتهم دول وللاسف بفشل و بخرج محبطة و مش عارفة اعمل اية بجد :icon33:
13
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

Hoopy Shop
Hoopy Shop
يا هلا فيك أختي
عندي سؤال لك
اش هي مهاراتك في الحاسب؟
تعرفين تصميم ( مواقع ، ستايلات ، فوتوشوب)
تعرفين تتعامين مع المواقع من حيث الإدارة مثلاً
تقدرين تصلحين أبحاث و مطويات؟

ما هي مجالات الاستفادة من نخصصك؟
هل ممكن تصلحين دورات؟

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
هدفك أولاً و أخيراً هو استغلال وقت الفراغ عندك
ممكن تسخرين مهاراتك لتحقيق ذلك من خلال تصميم موقع أو مدونة خاصة بك
تضعين فيها بعضاً من مهاراتك
فقد تكون عن دروس التصميم و بعض نماذج من تصميمك
قد تكون عرض لبعض الخدمات التي تقدمينها من أبحاث و مطويات
قد تكون مواضيع تختص بالتجارة على هيئة مواضيع و دورات و نقاشات

مع مرور الوقت ستستفيدين بشغل وقت فراغك و ربما ستحصلين منه على عائد مادي ولو بعد حين

مع تمنياتي لك بالتوفيق
قحطانيه وفيه
قحطانيه وفيه
حبيبتي لقد سبقتني اسطورة الشرق وانا معها في كل كلمة قالتها حاولي تتعرفي على مهاراتك وتستفيدين منها..

واعملي دروس خصوصية بالبيت من خلال نشر رقم موبايلك عند المحلات او المكاتب اذا لم يكن لك معارف ..او اطبخي واعرضي على

النت لاهل الرياض ..الله يوفقك يارب ..
meem.neen
meem.neen
الدروس الخصوصية مطلووووووووووووبة

وفي بنات كثير عادي عندهم يجوا لبيتك

أنت أعلني أنك تكونين بالبيت وشوفي
شقاوة ليالي
شقاوة ليالي
روحي مدارس اهليه
الزمرده الزرقاء
عزيزتي اذا على الدروس الخوصيه ارسلي لي رقمك وين ساكنه وابشري بعزك

انا اختي اولى متوسط محتاجه تأسيس في الانقلش

واعرف بنات كثير ودهم يتأسسون بالانقلش ويبون خصوصي ومستعدين يدفعون اي مبلغ بس اهم شي يتأسسون صح

.