wvwv77

wvwv77 @wvwv77

عضوة نشيطة

لكل المتاخرت في الحمل ادخلو

تأخر الحمل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .... ;كيف حالكم يا بنات

الى كل البنات المتأخرات فى الانجاب ... ياللا هنتجمع مع بعض في يوم الجمعة

أنا هدخل فى الموضوع على طول أنا فكرت فى أننا فى هذه الأيام المباركة نصلى قيام الليل ندعى لبعض ونقراء سورة البقره ونستقفر بنية الحمل

ونصلى ركعتين ندعى لبعض بعدها ونوحد فيها الدعاء

ياللا أتشجعوا وتعالوا نكبر عددنا ونجمع أسماءنا ونصفى قلوبنا ونتجه لرب العالمين فى نفس

اللحظة نصلى وندعى لبعض أنه يرزقنا جميعا الذرية الصالحة فى القريب العاجل

واللى عندها فكرة عايزة تزودها على فكرتى ياللا تقولنا وياللا نشوف تعليقاتكم وتشجيعكم ومين

هتكون معانا ليلة الجمعة
14
877

هذا الموضوع مغلق.

بنت الرياض55
بنت الرياض55
الله يوفقنا يارب

ومانشوف الدوره هالجايه الا بعد تسع شهور يارب

يلاا نتشجع ونتوجه لرب العباد بالدعاء

هو سبحانه القادر على كل شيء يامن يقول للشيء كن فيكون

وان شاء الله نجي هنا ونتباشر الحمل

يلاا وينكم يا خواتي..
جمان1429
جمان1429
جزاك الله خيرا
geem
geem
انا كان ودي نجتمع في شهر ذي الحجة ونتواعد على ان نفعل كل يوم عباده مثلاً نستغفر 2000 مره والي استغفرت تقولنا علشان نتحمس او نصوم او اي عباده مقربه لله او نردد ايه معينه او رقيه بس على شرط نكون حاضرين اول باول و نتوكل على الرازق
وان شاء الله يرزقنا الذريه الصالحه
amira 74
amira 74
geem geem :
انا كان ودي نجتمع في شهر ذي الحجة ونتواعد على ان نفعل كل يوم عباده مثلاً نستغفر 2000 مره والي استغفرت تقولنا علشان نتحمس او نصوم او اي عباده مقربه لله او نردد ايه معينه او رقيه بس على شرط نكون حاضرين اول باول و نتوكل على الرازق وان شاء الله يرزقنا الذريه الصالحه
انا كان ودي نجتمع في شهر ذي الحجة ونتواعد على ان نفعل كل يوم عباده مثلاً نستغفر 2000 مره والي...
الله يجازيك كل خير على الفكرة أنا موافقة
أصلي ركعتين كل بوم بنية الدعاء لي ولكم للحمل و أما من يوم ما قرأت فضل الإستغفار أردده كل ما تذكرت
الله بقرحنا بالحمل مع قدوم العيد قولو أمين
كلي خير
كلي خير
انا اصلي باخر الليل ركعتين وادعي فيها لكم ولي بعد واستغفر باليوم 1600 مره باليوم
والله يرزقنا بالحمل بالولد الصالح يارب السليم واسمع سورة البقرة والله يفرح قلوبنا