ماما احومي
ماما احومي
اغلب الناس توكل من اربع شهور

انا قصدي سيريلاك واشياء مهروسه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ليه انتم من اي شهر توكلو وايش توكلوهم:eek::eek:

وانا عارفه ان الدكاتره يقولو احسن 6 شهور عشان الحساسيه بس مو كل الكلام صح
annoos_2010
annoos_2010
اغلب الناس توكل من اربع شهور انا قصدي سيريلاك واشياء مهروسه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ليه انتم من اي شهر توكلو وايش توكلوهم:eek::eek: وانا عارفه ان الدكاتره يقولو احسن 6 شهور عشان الحساسيه بس مو كل الكلام صح
اغلب الناس توكل من اربع شهور انا قصدي سيريلاك واشياء مهروسه ...
انا بكرية وما بعرف!!! :o

بس سمعت ع التلفزيون انو الافضل من الشهر السادس

اكيد سيريلاك وخضار مسلوقة ومهروسة :42:

بس احياناً الحياة العملية بتكون غير الحكي النظري تبع الدكاترة!!!

وكل طفل الو حالة خاصة:32:
dullo3a
dullo3a
اللي أعرفه انه على نهاية الرابع يوكلونه
وردغان
وردغان
اختى انا اللى ندمتى عليه انى قبل اسبوع كنت حامل بالشهر الثانى وكنت اطلع امشى واروح الاسواق واشيل بنتى اللى عمرها سنوات ولا كانى حامل والوحام الحمد لله كان خفيف الاسبوع السابع نزل الجنين وتمنيت انه مانزل بس الحمد لله هذى ارادة الرحمن ولا اعتراااااااااض
انا كنت اقول انه كل حمل زى بعضو لكن لا لاوم الوحده تدير بالها على النونو من يوم تدرى انها حااااااامل والحمد لله والشكر اهم شى العافيه وربى يخلى عيالى الحاصلين
annoos_2010
annoos_2010
اختى انا اللى ندمتى عليه انى قبل اسبوع كنت حامل بالشهر الثانى وكنت اطلع امشى واروح الاسواق واشيل بنتى اللى عمرها سنوات ولا كانى حامل والوحام الحمد لله كان خفيف الاسبوع السابع نزل الجنين وتمنيت انه مانزل بس الحمد لله هذى ارادة الرحمن ولا اعتراااااااااض انا كنت اقول انه كل حمل زى بعضو لكن لا لاوم الوحده تدير بالها على النونو من يوم تدرى انها حااااااامل والحمد لله والشكر اهم شى العافيه وربى يخلى عيالى الحاصلين
اختى انا اللى ندمتى عليه انى قبل اسبوع كنت حامل بالشهر الثانى وكنت اطلع امشى واروح الاسواق واشيل...
الله يعوض عليك :(

واكيد لازم ما تنسي انك تحملي روح بداخلك وانك مسؤولة عنها

:26: